تائید اظهارات علی کریمی از سوی بازیکن تیم ملی جوانان

کریمی اعلام کرده است« پس ازبازگشت تیم ملی جوانان از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که در اردن برگزار شد بازیکنان این تیم مجبور شدند لباس های تیمی را در نمازخانه فرودگاه امام خمینی (ره) از تنشان خارج کنند و با لباس های دیگری به منزل بروند. خواهش می کنم آن ها از فاجعه ای که براشون اتفاق افتاده حرف بزنن که اگه الان حقشون رو نگیرن هیچ وقت نمی تونن بگیرن»

یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان که علاقه ای به رسانه ای شدن نامش نداشت با تائید اظهارات علی کریمی بیان کرد: پس از بازگشت تیم ملی جوانان از رقابت های اردن و زمانیکه در فرودگاه امام خمینی حضور داشتیم، مسئولان تیم لباس هایمان را تحویل گرفتند و اعلام کردند برای تعویض این لباس ها به نمازخانه فرودگاه برویم. هرچند تیم ما در آن رقابت ها نتایج خوبی نگرفت و از صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا بازماند اما این رفتار بسیار زشت بود چراکه باید به ما هم مانند بازیکنان تیم ملی بزرگسالان به چشم یک بازیکن ملی پوش نگاه شود.

او ادامه داد: فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم جوانان هم از اینکه باید لباس های تیمی را تحویل دهیم بسیار متعجب و شاکی بود چراکه این اقدام را در شان بازیکنان تیم ملی نمی دانست. من بارها این مسائل را دیده ام و برایم اهمیت خاصی نداشت که در تیم جوانان هم چنین اتفاقی رخ می دهد. به  ما اعلام کردند این لباس ها باید در اردوهای بعدی هم استفاده شود. البته در زمان برگزاری رقابت ها مشکلی از لحاظ لباس نداشتیم. به هرحال حرف های علی کریمی را تائید می کنم.