ازکریمی شکایت نکرده‌ایم

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و مربی فعلی تیم سپیدرود رشت، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی مبنی بر شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از او به واسطه ارتباط این ستاد با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال منتتشر کرد.

' علی شمگانی ' افزود: آبان ماه سال جاری گزارشی در خصوص پست های اینستاگرامی آقای علی کریمی به این ستاد واصل شد که پس از بررسی، صحت گزارش مورد تأیید قرار گرفت و این ستاد تذکر مکتوبی را برای اصلاح و ارشاد نامبرده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد.در صورت ادامه روند پیش آمده این ستاد برغم میل باطنی اقدام قانونی را حق و تکلیف خود می داند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان نیز در این باره گفت: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که از جمله آن مرتبه تذکر لسانی است و از نظر شرع بر هر مؤمنی واجب است نسبت به ترک معروف یا انجام منکر در جامعه بی تفاوت نباشد.

حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد اضافه کرد: این تذکر نه تنها از نظر محتوا هیچ گونه ارتباطی با فدراسیون فوتبال و موضوعات داخلی آن نداشته؛ بلکه از لحاظ زمان نیز با اختلافات اخیر ایشان و فدراسیون سازگاری ندارد.