درگیرى استقلال‌ها تکذیب شد

با توجه به اینکه فدایى سرمربى تیم جوانان استقلال و مکوندى مربى بدنساز این تیم در تمرین روز گذشته در مورد نحوه تمرین بازیکنان به مشکل برخورده بودند و مطرح شده بود آن‌ها دست به یقه شدند، اما صادق ورمزیار رئیس آکادمى باشگاه استقلال درگیرى پیش آمده بین مربیان را تکذیب کرد.

ورمزیار در این باره گفت: در هر تیم اختلاف نظر وجود دارد و  خبر درگیرى کذب است. این موضوع در هر تیم وجود دارد تا به این ترتیب تیم به سمت پیشرفت برود.

او ادامه داد:تیم جوانان استقلال بسیار خوب است و حتى من پس از دیدار دوستانه تیم جوانان با بزرگسالان با شفر توسط مترجم او صحبت کردم که او بسیار از تیم جوانان تعریف کرد و گفت که فکر نمى کرده تیم جوانان در این سطح باشد.

رئیس آکادمى استقلال ادامه داد:شفر اعلام کرد که فکر مى کرده این تیم تنها ٦ بازیکن خوب دارد، اما او در بازى تیمش با جوانان متوجه شد که در تیم ما ١٠ بازیکن خوب حاضر است که هر کدام از آن‌ها مى توانند در آینده به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند

گفتنى است با نظر شفر روز گذشته در تمرین بزرگسالان سه بازیکن از تیم جوانان به نام هاى داورى، مولایى و تاجیک حضور داشته که از این پس آن‌ها در تیم بزرگسالان تمرینات خود را زیر نظر شفر ادامه مى دهند.