کمالوند: شکست را به گردن خواهم گرفت

فراز کمالوند در نشست خبری پس از شکست برابر پرسپولیس حاضر شد و اظهار کرد: من از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. شکست را من به گردن خواهم گرفت. عدالت و انصاف حلقه مفقوده فوتبال ایران است.

او ادامه داد: ما امروز نباختیم بلکه بازی با استقلال باختیم. هم توان بدنی خود را از دست دادیم و هم فشار بیش از روحی روانی به ما آمد و نتیجه‌اش چیزی شد که امروز همه دیدند. من به آقای فتاحی می‌گویم آقای فتاحی آیا این عدالت است که ما از ۵ بهمن تا ۱۸ بهمن ۴ بازی انجام دهیم؟

کمالوند اضافه کرد: مگر استقلال با ما در جام حذفی بازی نکرد؟ چرا باید یک روز بیشتر استراحت کند؟ آن از قضیه داوری. این از برگزاری مسابقه‌ها. ما امروز سه بر صفر عقب بودیم و بازیکنان ما خدا خدا می‌کردند که دیدار به اتمام برسد. زمانی که ما از جام حذفی می‌خواستیم انصراف بدهیم، از من دلیلش را پرسیدند و من گفتم که توان تیم صنعت نفت حضور در دو جام نیست. چرا صنعت نفت آبادان تنها تیمی است که در ۱۳ روز ۴ بازی انجام داده است؟ دلیلش به این خاطر است که پرسپولیس می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. این مسابقه‌ها را برای استقلال و پرسپولیس برگزار کنید و بقیه تیم‌ها را بگذارید با هم بازی کنند.