کری خوانی مربی استقلال برای پرسپولیسی ها

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد که آنها می‌توانند در بازی برگشت پرسپولیس را شکست بدهند.

بیژن طاهری  درباره وضعیت فعلی استقلال بعد از شکست برابر ذوب‌آهن گفت: ما آن بازی را فراموش کردیم و حالا به فکر بازی با سپیدرود هستیم. بر خلاف تصور خیلی‌ها یک بازی سخت در پیش داریم و آنها اصلاً حریف آسانی نیستند. علی کریمی تفکرات بزرگی در فوتبال دارد و به همین دلیل بازیکن بزرگی شد. او طبیعتاً این تفکرات برزگ را در دوران مربیگری‌اش به بازیکنان انتقال می‌دهد و بازیکنان سپیدرود قطعاً برای این بازی انگیزه زیادی خواهند داشت.

وی در خصوص اضافه شدن دو بازیکن خارجی به استقلال تصریح کرد: بویان که از دیروز در تمرینات حاضر شد و مهاجم جدید استقلال هم به زودی در تمرینات حضور پیدا خواهد کرد. امیدواریم که آنها در ادامه راه به ما کمک کنند.

طاهری در مورد شرایط استقلال در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم و معتقدم که الهلال سخت‌ترین رقیب ماست. با این حال استقلال در آسیا تیم پُرآوازه‌ای است و تلاش می‌کنیم تا از این گروه سخت صعود کنیم. بازیکنان خارجی که در الهلال، العین و الریان بازی می‌کنند باکیفیت هستند و همیشه همین بازیکنان تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. با این حال تلاش می‌کنیم که در این بازی‌ها نتایج خوبی بگیریم.

مربی استقلال در واکنش به اینکه برخی معتقدند آنها در لیگ امسال از داوری‌ها سود برده‌اند، خاطرنشان کرد: من تخصصی در مورد مسائل داوری ندارم و ترجیح می‌دهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم. اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد.

وی در مورد توقع هواداران استقلال برای شکست دادن پرسپولیس در دربی برگشت و اینکه آیا آنها می‌توانند حریف سنتی‌شان را شکست بدهند، گفت: ما تیم دور رفت نیستیم و می‌توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم. امیدوارم با تلاش و انگیزه بچه‌ها، پرسپولیس را ببریم.