واکنش بازیکن پرسپولیس به محرومیت در بازی با آبی پوشان

سیدجلال حسینی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تیم بسیار خوبی است و طرفداران خوبی دارد و فوق‌العاده است. بازی کردن در این جو بسیار سخت است و خدا را شکر با آمادگی کامل آمدیم و توانستیم با یک بازی خیلی خوب به برد خوبی هم برسیم.

وی درمورد اینکه کمالوند خستگی را عامل شکست تیمش دانسته است،اظهار داشت: ما اصلاً توجهی به این مسائل نداریم و در هر بازی برای برد بازی می‌کنیم و کاری هم به حریف نداریم. خدا را شکر این بازی را هم بردیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا قهرمانی این تیم قطعی شده است، گفت:  هنوز زود است، ما راه زیادی تا قهرمانی داریم و اصلاً فکر نمی‌کنیم که قهرمان شده‌ایم. ما هفت بازی دیگر داریم و تازه بازی‌های فشرده ما از هفته آینده آغاز می‌شود که کارمان سخت‌تر خواهد شد.

حسینی در خصوص کارت زردی که گرفت و از بازی با استقلال خوزستان محروم شد تا برای دربی خیالش راحت باشد، اظهار داشت: من عصبانی شدم. بازیکنان ما بعد از اینکه سه گل زدیم شُل بازی می‌کردند و خونسرد بودند که من هم عصبانی شدم و آن کارت زرد را هم گرفتم. اصلاً دوست نداشتم از بازی بعدی محروم شوم.