دایی هم باید مثل قلعه نویی اخراج می شد

میگوئل تکسیرا مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: امروز بازی سختی مقابل سایپا داشتیم، ما می دانستیم در این بازی باید چه کار کنیم اما کیفیت زمین خوب نبود و همین مسئله به تیم ما ضربه زد.

وی ادامه داد: بازی در کنترل تیم ما بود ولی در یک صحنه بسیار مشکوک با اینکه توپ به دست مدافع سایپا برخورد کرد داور ندید و به آسانی از کنار این صحنه گذشت. تیم ما شانس های متعدد گلزنی داشت اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.

مربی ذوب آهن در مورد اخراج امیر قلعه نویی از کنار زمین گفت: در مجموع بازی سختی بود، در نیمه دوم قلعه نویی به دنبال ایجاد تغییراتی در روند بازی بود اما اتفاقاتی رخ داد که اصلا جالب نبود. داور در شرایطی قلعه‌نویی را اخراج کرد که او هم مثل علی دایی سرمربی سایپا به داور اعتراض می‌کرد و این در فوتبال طبیعی است. اگر داور قصد اخراج داشت باید هر دو مربی را اخراج می‌کرد نه اینکه فقط قلعه‌نویی را اخراج کند.

تکسیرا در پایان گفت: هر چند اشتباهات داوری در فصل جاری به ضرر تیم ما بوده اما این مسائل در فوتبال طبیعی است و ما باید مشکلات تیم را بررسی کنیم تا در آینده بهتر شویم.