دروازه‌بان پرسپولیس: دوست دارم در پرسپولیس بمانم

 بوژیدار رادوشوویچ درباره بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دو دیدار آخرمان را با برد پشت سرگذاشتیم و با اعتماد به نفس بالا به آبادان رفتیم تا این تیم را شکست دهیم. خوشحالم سه امتیاز بازی را بدست آوردیم.

 

وی افزود: مسابقات هنوز تمام نشده و نمی‌توانیم بگوییم که قهرمان شده‌ایم اما ما می‌خواهیم تا از عنوان سال گذشته‌مان دفاع کنیم و فکر می‌کنم که با این روند قهرمان لیگ برتر خواهیم شد. 7 بازی تا پایان فصل باقی مانده و باید تمرکز لازم را داشته باشیم.

 

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی‌اش در این تیم اظهار داشت: در بزرگ‌ترین باشگاه ایران و آسیا حضور دارم و از این موضوع خوشحال هستم. مهم نیست چند دقیقه یا چند بازی به میدان می‌روم و سخت تلاش می‌کنم و منتظر فرصت هستم.

 

رادوشوویچ درباره اینکه چه تیمی بزرگترین رقیب پرسپولیس است، گفت: فکر می‌کنم بزرگترین رقیب ما استقلال است و تیم‌های دیگری نظیر ذوب‌آهن و فولاد هم برای پرسپولیس قابل احترام هستند.

 

رادو با اشاره به زمان پایان قراردادش تصریح کرد: تا 4 ماه دیگر قراردادم با پرسپولیس اعتبار دارد و منتظر مسئولان باشگاه هستم تا مذاکرات را آغاز کنم. چند پیشنهاد هم از تیم‌های قبلی خودم دارم و با این حال دوست دارم در پرسپولیس بمانم. ماندنم در پرسپولیس تنها بستگی به خودم ندارد.