صحبت های شفر پیش از دیدار با الریان قطر

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الریان گفت:در ابتدا باید بگویم الریان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد.

شفر بیان کرد: به دنبال کسب سه امتیاز مقابل تیم الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.بازی سختی پیش رو داریم و اگر بتوانیم به پیروزی برسیم بسیار خوشحال خواهیم شد.

او ادامه داد:ما به خوبی تیم الریان را آنالیز کردیم. ما هم بازیکنان خوبی را در تیممان داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد:تیم الریان از جمله تیم هایی است که هواداران زیادی دارد اما هماهنگونه که منتظری هم اعلام کرد ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان و روحیه بسیار خوبی داریم.

شفر بیان کرد :ما تنها برای برد به میدان می رویم نه مساوی یا باخت .تیم من برای کسب سه امتیاز و پیروزی به میدان می رود. با تمام قدرت به زمین می‌رویم و امیدوارم نظم تاکتیکی را در طول 90 دقیقه داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

او ادامه داد:همانطور که منتظری بیان کرد تیم ما بازیکنان جوان و با تجربه‌ای دارد و باید ببینیم فردا در زمین مسابقه چه اتفاقی می‌افتد. از حضور در لیگ قهرمان آسیا بسیارخوشحالم. این رقابت‌ها، بازی‌های بسیار خاص و ویژه‌ای است و انگیزه زیادی بازیکنان دارند تا عملکرد خوبی ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شناختش از لیگ امارات و قطر، بیان کرد: در زمان حضورم در امارات چیزی حدود 10 الی 20 هزار تماشاگر بازی‌های ما را از نزدیک می‌دیدند اما اکنون تعداد هواداران به سه الی چهار هزار نفر رسیده است. و من نمی‌دانم مشکل از کجاست.

او افزود:  باید بگویم در اینجا زمین تمرین و امکانات بسیار خوبی دارید و من برای قطر در راه برگزاری جام جهانی 2022 آرزوی موفقیت می‌کنم. شاید عده‌ای از این اتفاق خوشحال نبودند ولی این مهم نیست و باید بگویم من از این بابت خوشحالم و باید بگویم فوتبال را دوست دارم. شما تیم‌های خوبی در لیگ قطر دارید، مثل السد که چند سال پیش قهرمان آسیا شد. در کل امکانات و تیم‌های خوبی در قطر وجود دارد.