اظهارات شمسایی درمورد تیم ملی فوتسال

وحید شمسایی کارشناس فوتسال درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران گفت: بسیاری از افراد حال حاضر تیم ملی چند سالی هست که در کنار یکدیگر بازی می کنند و تغییر چندانی در تیم ملی صورت نگرفته است و با شناختی که این بازیکنان از هم دارند می توانندعلاوه بر قهرمانی در آسیا روی سکو های جهانی هم بایستد.در حال حاضر تیم ملی فوتسال ایران قدرت بلامنازع فوتسال آسیا است.

او در ادامه گفت: قهرمانی در آسیا یک افتخار ویژه برای خانواده فوتسال و مردم ایران است.در سال های اخیر دموکراسی در این رشته شکل گرفته است.تیم ملی فوتسال ایران همراه با یک برنامه ریزی دقیق و درست از طرف مسئولین از این موقعیت استفاده کنیم و پیروز میدان باشیم.

آقای گل سابق جهان در ادامه گفت: اینکه شاهد خروج تیم ها از لیگ باشیم باعث می شود تا فوتسال ما از حالت پویایی خارج شود و از استعداد های فراوانی که ما در کشور و لیگ فوتسال خود داریم نتوانیم استفاده کنیم.اگر این مشکل ها برطرف شود سبب می شود که فوتسال ما حالتی پویا داشته باشد و جایگاه تیم ملی ایران را در سطح جهان ارتقاء بخشد. من اعتقاد دارم که تیم ملی فوتسال در سال 2020 می تواند در از قدرت های اصلی دنیا باشد.

وحید شمسایی همچنین در رابطه با بازی های تدارکاتی با تیم های صاحب نام جهان یادآور شد: قطعا تیم ملی به دنبال بازی های تدارکاتی سخت تر و با کیفیت بالاتری است تا بتواند زنقاط ضعف و قوت بازیکنان را پیدا کرده و برطرف کند و به طور حتم دلیلی در فدراسیون وجود دارد که تیم ملی به جای بازی با تیم هایی با رتبه های بالاتر از خود در جهان ،با تیم های ضعیف تر از خود رقابت می کند.

او در رابطه با تفاوت تیم ملی فوتسال و فوتبال گفت:به طبع فوتبال و درآمد آن با شرایط و درآمد تیم ملی فوتسال متفاوت است ولی افتخارات تیم ملی ایران در سطح جهانی بیشتر برای فوتسال است تا فوتبال و ما با قهرمانی هایی که در سطح جهانی داریم بیشتر از فوتبال دل مردم را شاد کرده ایم.

مربی تیم تاسیسات دریایی در رابطه با بازگشتش به تیم ملی گفت:قرار نیست من به تیم ملی بازگردم. تیم ملی عملکرد و برنامه ریزی های خاص خودش را دارد و اگر کاری هم درمورد بازگشت من صورت گیرد تنها به دلیل بازگشت افتخار آقای گلی جهان به تالار افتخارات ایران و مردم ایران است و دلیل دیگری جز این ندارد.

شمسایی در رابطه با مشکلات غذایی در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 و حضور کفاشیان در بین بازیکنان گفت:طبع غذایی جنوب شرق آسیا با ایران تفاوت کلی دارد و ما این مشکل غذایی را در مسابقات روسیه زمان ریاست صادق درودگر داشتیم و  ما این مشکل را با  پخت و پز و همکاری بچه ها برطرف کردیم.همچنین حضور کفاشیان و تاج و مسئولین دیگر در کنار بازیکنان باعث شادی  و انرژی گرفتن آنها می شود اما از حضور آنها مهم تر فراهم کردن امکانات چه مالی و غیر مالی برای بازیکنان و تیم است.