مهاجم پرسپولیس: تیم ازبکستانی را به خوبی آنالیز کردیم

 علی علیپور  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر با نسف قارشی ازبکستان، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که دوباره لیگ قهرمانان آسیا شروع شده است. امسال امتیاز بزرگ ما در این فصل حمایت هواداران است و آنها به ما دلگرمی می دهند. سال قبل نتوانستیم به خوبی و دلخواه هواداران بازی کنیم و اغلب بازی‌ها مهمان بودیم، به همین دلیل از حمایت هواداران برخوردار نشدیم.

او ادامه داد:  خوشحال هستیم که دوباره می‌توانیم جلوی هواداران بازی کنیم و این موضوع برای ما بازیکنان دلگرمی است تا بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم.

تیم ازبکستانی را به خوبی آنالیز کردیم 

مهاجم پرسپولیس درباره دفاع فشرده نسف قارشی، گفت‌: من به تنهایی در زمین بازی نمی‌کنم و همان طور که برانکو گفت‌ تیم ازبکستانی را به خوبی آنالیز کرده‌ایم‌. ما یک تیم هستیم و همه با هم آن تاکنیکی که برانکو دستور می‌دهد را در زمین پیاده خواهیم کرد تا با موفقیت از زمین خارج شویم.

موفقیت تیم هدف اولم است 

علیپور درباره اینکه آیا به آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا نیز فکر می‌کند؟ اظهار کرد: همیشه این را گفته‌ام که هدف اولم موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس است. در کنارش می‌خواهم به هم پستی خودم نیز احترام بگذارم و اگر او موقعیت بهتری داشته باشد، پاس بدهم. همه بازیکنان پرسپولیس در وهله اول به تیم فکر می‌کنند.