همه هدف رئال مادرید موفقیت در لیگ قهرمانان

بعد از ناکامی در لالیگا و کوپا دل ری، حالا همه هدف رئال مادرید کسب تکرار موفقیت های 2 سال اخیر در لیگ قهرمانان است.

دیدار برابر PSG: "قصد من تغییر دادن ذهنیت مردم درباره شرایط ما نیست و من عاشق کار مربیگری هستم پس تلاش خود را انجام می دهم و می دانم همه چیز تحت کنترل من نخواهد بود.

قصد ندارم برای نمایش دادن چیزی تلاش کنم و تنها تمرکز من روی بازی فرداست و به چیز دیگری فکر نخواهم کرد. من  مارسی بوده ام و می دانم که یک رقابت تاریخی بین مارسی و پاری سن ژرمن وجود دارد اما تمرکز من تنها روی دیدار تیمم برای حریف خواهد بود.

من بسیار خوشحال هستم که چنین دیداری در انتظار ماست و هیچ فشار اضافی روی رئال وجود ندارد. شرایط تمرینی این هفته ما مثل همیشه ما بود و همه چیز مانند همیشه است.

این دیدار فینال نیست و این دو بازی لیگ قهرمانان هستند و آنچه که من را نگران می کند یک بازی زیباست. بازی ما برابر پاری سن ژرمن فینال نیست و تنها دغدغه رقم بهترین شرایط در موقعیت فعلی خواهد بود پس من نگران آینده نیستم."

مقایسه نیمار و رونالدو: "ما در مورد 2 بازیکن بزرگ صحبت می کنیم اما این دیدار رقابت بین رئال مادرید و PSG است نه نیمار مقابل کریستیانو رونالدو.

رونالدو عملکرد فوق العاده ای داشته و تا به حال 5 توپ طلا گرفته است اما ما نیمار را می شناسیم و می دانیم که هر 2 آنها می توانند تفاوت ها را رقم بزنند اما برای من مهم نیست که چه کسی بازی کند، بلکه چگونه بازی کردن اهمیت دارد."