به گزارش ایپنا، عدم حضور سلطان در کنار افندی نمی تواند اتفاق جالبی برای پرسپولیس باشد چرا که همواره شنیده ایم ۲ سلطان در یک اقلیم نمی گنجند. حالا دنیزلی و پروین در قاب پرسپولیس قرار گرفته اند اما مشخصات رفتاری آنها با یکدیگر همخوانی نداشته و همین مسأله می تواند چالش های جدی و بزرگی برای تیمی بحران زده به وجود آورد.
دنیزلی با هدف خروج پرسپولیس از بحران وارد این باشگاه شده اما در این میان تکلیف علی پروین چه می شود؟ این سوال می تواند دغدغه اصلی مدیران پرسپولیس در حال حاضر باشد.
افندی چهره شناخته شده ای برای هواداران پرسپولیس است و همگان با اخلاق و رفتار او آشنا هستند. دنیزلی دیسیپلین و اقتدار خاصی در کارش دارد و هیچگاه اجازه دخالت در کارش را به کسی نمی دهد البته این رفتار را همواره از مربیان بزرگ دنیا شاهد بوده و هستیم اما در پرسپولیس شرایط فرق می کند چرا که مردی به نام علی پروین حضور دارد که هیچگاه نمی تواند کسی را بالاتر و محبوب تر از خودش در این تیم بزرگ ببیند.
علی پروین در دور جدید فعالیت باشگاه پرسپولیس که پس از مدتها حضور سرپرست موقت، هیأت مدیره و مدیرعامل آن را اداره می کنند ابتدا به عنوان عضو هیأت مدیره وارد باشگاه شد و کمی بعد با حکم رویانیان به عنوان مدیر راهبردی یا همان مدیر فنی کنار حمید استیلی قرار گرفت تا این تیم را به اوج برساند اما با دخالت های سلطان در امور فنی هم استیلی موفق نشد و شرایط پرسپولیس هر روز بدتر شد تا اینکه حمید مجبور به استعفا کردند تا این تیم بزرگ و پرطرفدار از بحران خارج شود و دوباره به اوج برسد.
علی پروین همواره ثابت کرده که علاقه ای به حضور در هیأت مدیره ندارد چرا که جلسات هیأت مدیره و تصمیم گیری در سطح کلان، جذابیتی برایش ندارد بلکه او دوست دارد در زمین چمن باشد و تیم را هدایت و رهبری کند تا کنار بازیکنان و هواداران باشد اما دنیزلی هر جا که بوده اعتقادی به مدیر فنی نداشته و همواره در کارش اقتدار داشته و مستقل کار کرده است.
دنیزلی و پروین امروز بزرگترین دغدغه پرسپولیس هستند. رابطه آنها با توجه به عدم حضور مدیرفنی پرسپولیس در مراسم استقبال، امضای قرارداد و کنفرانس خبری دنیزلی نشان می دهد که پروین از این انتخاب چندان راضی نیست چرا که اختیارات فنی او کاملا نفی می شود و دیگر نمی تواند در امور فنی مداخله کند، دنیزلی هم اعتقادی به مدیرفنی ندارد و اعتقادات خودش را دنبال می کند و همین اتفاقات می تواند پرسپولیس را وارد چالش جدی کند.