ونگر تا پایان قرارداد در آرسنال می ماند

ونگر در پایان فصل گذشته قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کرد، اما این باشگاه در این مدت پیشرفتی نداشته است، زیرا در لیگ برتر در رتبه ششم است، از جام حذفی خارج شده و مشخص نیست که بتواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند.

عملکرد نامطلوب این باشگاه منجر به گمانه زنی هایی شده است مبنی بر این که دوران حکومت 22 ساله ونگر پس از فصل جاری ممکن است،پایان یابد.

ونگر، 68 ساله در این باره گفت: "من همیشه به قراردادها احترام می گذارم. می خواهم به شما یادآوری کنم، من به پیشنهاد همه باشگاه های بزرگ جهان «نه»گفتم تا به قراردادم احترام گذاشته باشم، این چیزی است که من همیشه تلاش می کنم آن را انجام بدهم."

"ما در شغل خودمان پذیرفته ایم که آینده آینده است، اما برای من  آینده این است که برنده بازی بعدی شوم.

"ما باید در هر بازی بهتر از بازی قبل عمل کنیم و تا پایان فصل اراده کامل برای برنده شدن در هر بازی را نشان دهیم. این چیزی است که در مورد ما وجود دارد."

بهترین فرصت های آرسنال برای بردن جام در این فصل،جام حذفی و لیگ اروپا است، در جام حذفی آنها 25 فوریه در فینال مقابل منچستر سیتی قرار خواهند گرفت. و در لیگ اروپا، در اولین دور از بازی های مرحله  32 تیمی خود پنجشنبه مقابل اوشترسوند به پیروزی 3 -0 دست یافتند.

لیگ اروپا نیز گزینه ای مناسب برای آرسنال است تا جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کنند، زیرا به نظر می رسد جبران فاصله هشت امتیازی با چلسی رده چهارمی در لیگ برتر در 11 بازی باقی مانده غیر ممکن است.