اوضاع آبی پوشان قبل از بازی با پرسپولیس پیچیده شد

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که پنجشنبه پس از جلسه با مسئولان باشگاه به دلیل مشکلات و مطالبات مالی دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند، دیروز ( جمعه ) هم پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس بازهم تمرین نکردند تا اوضاع پیچیده تر از قبل شود.

بر همین اساس، استقلال خوزستان که قرار بود امروز بازی دوستانه ای برگزار کند، لغو شد و برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس هم در هاله ای از ابهام سپری مس کند. بازیکنان و اعضای آبی های خوزستان قرار است، امروز نشستی را با مدیران برگزار کنند و به جمع بندی نهایی برسند تا مقابل پرسپولیس بازی کنند یا خیر؟

همچنین با توجه به اظهارات مسئولان باشگاه، حضور این تیم در دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور در هاله ای از ابهام است و باید دید مسئولان سازمان لیگ برای جلوگیری از این کار چه تهمیداتی می اندیشند.

موسی کولی‌بالی، مدافع مالیایی استقلال خوزستان هم که یک بار در فصل نقل و انتقالات زمستانی قهر کرده بود، اکنون نیز بعد از بازی برابر فولاد در تمرینات حضور پیدا نکرده است و خواستار دریافت مطالبات اش است. او قرار است به مالی برود و اگر مشکلات مالی حل نشود، قطعا مقابل پرسپولیس بازی نخواهد کرد.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر پرسپولیس تهران با 54 امتیاز صدرنشین است و استقلال خوزستان با 20 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.