اجرای تماس عجیب مدیران باشگاه با بازیکنان یک تیم لیگ برتری

در حالی که قرار بود بازیکنان پدیده تا یکشنبه تمرینات را تعطیل و با وصول مطالبات خود بازهم کار را برای هفته بیست و چهارم لیگ استارت بزنند روز گذشته تیم مهاجری تمرین کرد.

این اتفاق در حالی افتاد که باشگاه هیچ پولی به حساب بازیکنان نریخته بود و بازیکنان بدون دریافت ریالی از مطالبات خود کار را آغاز کردند. گویا این مسئله در حالی اتفاق افتاده که مدیران باشگاه با بازیکنان باتجربه و جوان این تیم تماس گرفته‌اند و با قول و وعده‌هایی که بیشتر آنها را ملزم به پذیرفتن به بازگشت به تمرینات می‌کرده، خواسته‌اند که کار را دوباره استارت بزنند.

گویا به بازیکنانی مثل خلعتبری و گردان گفته‌اند شما پول خودتان را گرفته‌اید و از آنها خواسته‌اند که دوباره برگردند. در این میان به جوان‌ترها هم گفته شده پول هفته آینده می‌رسد و اگر آنها به تمرین نیایند سال بعد برای تمدید قرارداد مشکل خواهند داشت!

بعد از این اتفاقات بازیکنان که در یک تصمیم گروهی دوباره تمرینات را شروع کرده‌اند به مدیران باشگاه اعلام کرده‌اند تنها تا هفته دیگر با همین شرایط به تمرینات خواهند آمد و اگر اتفاقی نیفتد دیگر به هیچ وجه تا حل نشدن مشکلات مالی تمرین نخواهند کرد.