دیدار با السد، فینال گروه محسوب می‌شود

حسین ماهینی در نشست خبری قبل از بازی  پرسپولیس و السد اظهار کرد:  از مهمان نوازی قطری‌ها تشکر می کنم و همچنین سانحه هوایی یاسوج را تسلیت می گویم.  برای تیم‌های ازبکستان و اماراتی گروه  احترام قائل هستم اما به نظرم مهمترین بازی این گروه بین تیم ما و السد است.

او ادامه داد: السد بازیکنان و کادرفنی قدرتمندی است و دیدار ما مقابل آنها به نوعی فینال گروه محسوب می‌شود. می‌دانیم السد تیمی قدرتمندی است، همانطور که ما فصل گذشته در لیگ قهرمانان نشان دادیم تیم خیلی خوبی هستیم و اگر در بازی با الهلال 5 بازیکن غایب نداشتیم به فینال می‌رفتیم و شاید قهرمان هم می‌شدیم.

بازیکن پرسپولیس گفت: در بازی اول لیگ قهرمانان آسیا توانستیم برابر نسف قارشی ازبکستان پیروز شویم و هواداران‌مان را امیدوار کردیم. السد را هم می‌شناسیم و مرتضی پورعلی‌گنجی دوست خودم در این تیم است. همه بازیکنان می‌دانند که بازی سختی داریم و امیدوارم فردا برنده بازی باشیم و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

ماهینی درباره اینکه چقدر از تیم السد و شرایط تاکتیکی این تیم شناخت دارد، خاطر نشان کرد: از وضعیت بازیکنان السد آگاهی داریم و  آنها را خوب می‌شناسیم. همچنین می‌دانیم تیم السد قطر به لحاظ قدرت بدنی و تکنیک بازیکنان خوبی در اختیار دارد و اکثر تیم‌های عربی و قطری از خط هافبک تا مهاجمان‌شان بازیکنان خوبی دارند. السد در هر سه پست دفاع، هافبک و خط حمله بازیکنان خوبی دارد که نتیجه آن شرایط خوب‌شان در لیگ قطر است که شانس قهرمانی دارند.