استقلالی ها باید بسته بازی کنند

سیروس دین محمدی گفت: استقلال همیشه مقابل تیم های عربستانی بهترین عملکرد را داشته و به نظرم شاگردان شفر می توانند این تیم را در عمان شکست دهند.

وی افزود: استقلالی ها فردا باید به صورت بسته بازی کنند تا فضایی برای بازیکنان الهلال ایجاد نشود و به همین خاطر خط دفاعی استقلال روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

دین محمدی ادامه داد: الهلال یک سرو گردن از الریان بالاتر است و نباید این تیم را دست کم گرفت و برای شکست این تیم باید بازیکنان با آمادگی بالا به میدان بروند و امیدوارم هر سه امتیاز بازی نصیب شاگردان شفر شود.

پیشکسوت استقلال اظهار داشت: استقلال در پایان فصل جزو 4 تیم بالای جدول قرار خواهد گرفت و امیدوارم که بتوانیم برای سال آینده هم سهمیه آسیایی بدست آوریم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز عنوان کرد: دربی تبریز به خاطر شرایط جوی لغو شده بود و قرار بر این است تا این بازی امروز برگزار شود.امیدوارم در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: خداراشکر بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم و مهم نیست که با چه تیم هایی باید در جام جهانی مسابقه دهیم. ما همیشه مقابل سخت ترین رقبا بهترین عملکرد را داشته ایم.