به گزارش خبرآنلاین، در حال حاضر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به دنبال جذب محمدرضا خلعتبری هستند ولی حرف و حدیث های زیادی در مورد نحوه جذب این بازیکن مطرح است.

مدتی پیش قانونی از سوی سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری ابلاغ شد با این مضمون که آخرین مهلت عقد قرارداد با سهمیه‌های خارجی جمعه، دوم دی ماه است. بر همین اساس خلعتبری هم که به دلیل حضور در لیگ قطر جزو سهمیه‌های خارجی محسوب می‌شود باید تا جمعه، دوم دی ماه برگه فسخ قرارداد خود را از الغرافه دریافت می‌کرد تا بتواند به یکی از تیم‌های لیگ برتری منتقل شود ولی این کار را نکرد.

طبق قانون TMS مهلت جذب بازیکن خارجی از سوی تیمهای لیگ برتری تمام شده و دیگر بازیکنی نمیتواند جذب باشگاهها شود. سیستم TMS تا روز جمعه، دوم دی ماه زمان داده بود تا بازیکنان خارجی که علاقهمندند در لیگ ایران بازی کنند قرارداد خود را با تیم های سابقشان فسخ کنند یا اینکه از آنها ITC بگیرند. حالا هم مهلت تمام شده و به نظر میرسد خلعتبری نتواند با تیمهای لیگ برتری قرارداد امضا کند چرا که هنوز هم با الغراف تسویه حساب نکرده است. با این حساب حضور او درلیگ ایران خود به خود منتفی میشود. همین موضوع باعث خواهد شد تا این بازیکن در یکی از تیم های ایرانی یا قطری فوتبالش را ادامه دهد.