مقصر اصلی شکست پرسپولیس مقابل السد قطر مشخص شد

پرسپولیس بازی را با بدترین نتیجه در مقابل تیم درجه ۲ آسیا واگذار کرد و همین موضوع باعث شد عوامل تاثیر گذار در این شکست را بررسی کنیم.

باشگاه پرسپولیس:

نقش اصلی باشگاه پرسپولیس در ناکامی اخیر این تیم مربوط به دخالت سیاست‌های مدیریتی در بحث‌های فنی است.

مدیران پرسپولیس برانکو را وارد ماجرایی کردند که ارتباطی به چمن سبز و زمین بازی نداشت.

چالش مسلمان و برانکو تنها دلیلش به باشگاه بر می‌گردد و آن مهمانی کذایی که البته تا ابد هم در این باره حرف می زنیم از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ:

به عنوان یک مربی حرفه‌ای برانکو باید بداند که حتی اگر محسن مسلمان در پرسپولیس نماند و قراردادش را تمدید نکند حق طبیعی است، اما تا آخرین بازی نمی‌بایستی از او استفاده کرد تا مهره جایگزین برای او تامین شود.

اصرار بر استفاده از ربیع خواه در خط میانی هم از دیگر دلایلی است که نشان می‌دهد برانکو هم در ناکامی اخیر سهم کمی ندارد.

تعویض‌های تکراری و روند یکنواخت پرسپولیس دست این تیم را برای حریفان رو کرده است و روز گذشته السد قطر نشان داد به خوبی این تیم را آنالیز کرده است.

یاد جمله معروف جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس افتادیم که گفت: برانکو مربی خوبی است، اما برای کلاس اول و پرسپولیس امروز کلاس اول نیست!

محسن مسلمان:

این بازیکن نباید خود را وارد بازی‌های مدیریتی می‌کرد و بهم زدن تمرکز باشگاه و تیم پرسپولیس به نوعی خیانت به هوادارانی است که با حمایت از محسن مسلمان باعث شدن او به سطح اول فوتبال و دوران اوجش بازگردد.

حسین هدایتی:

با رفتار هدایتی در روز‌های اخیر متوجه شدیم تمام پول‌هایی که این فرد برای پرسپولیس هزینه می‌کرد و مدعی بود که به عشق رنگ پیراهن سرخ است و به عنوان یک هوادار این پول‌ها را هدیه می‌دهد، فقط و فقط به دلیل رسیدن به صندلی مدیریت است.

بخشی از روز‌های چالشی اخیر در پرسپولیس هم سهم حسین هدایتی است.

پرسپولیس باید خوشحال باشد که این شکست در دور مقدماتی رخ داد و هنوز فرصت برای جبران باقی است اگر افراد فوق الذکر پی به اشتباه خود ببرند.