مدافع استقلال بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که روز پنج شنبه، بیست و ششم بهمن ماه پس از جلسه با مسئولان باشگاه به دلیل مطالبات مالی دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند، از دیروز ( سه شنبه) پس از 5 روز پیش از بازی حساس مقابل پرسپولیس تمرین کردند تا اوضاع این تیم بهتر شود.

استقلال خوزستان که قرار بود خود را آماده دیدار با پرسپولیس کند، تمریناتش را به مدت 5 روز لغو کرد و حالا پس از مدت ها شروع به تمرین کردن کردند و امیدوارند مقابل پرسپولیس کسب امتیاز کنند.

با توجه به اظهارات مسئولان باشگاه آبی های خوزستان، حضور این تیم در دیدار برابر پرسپولیس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور در هاله ای از ابهام قرار داشت و حالا با برطرف شدن مشکلات به نظر می رسد قهرمان لیگ پانزدهم مقابل پرسپولیس قرار می گیرد و قرار است آنها فردا شب ( پنج شنبه ) راهی تهران شوند و آماده دیدار با پرسپولیس گردند.

پرواز آبی های خوزستان به تهران ساعت 21 انجام می شود.

همچنین استقلالی ها محرومی ندارند  و تنها مصدوم شان سعید زارع است. کولیبالی مدافع مالیایی استقلال خوزستان هم که در تمرینات حاضر نبود قطعا مقابل پرسپولیس غایب است.

شاگردان ویسی که با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند, وضعیت خوبی ندارند و احتمال دارد به لیگ دسته اول سقوط کنند.