علت شکست پرسپولیس مقابل السد قطر از زبان دروازه بان سابق سرخپوشان

بهروز سلطانی در مورد شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بدترین بازی پرسپولیس را شاهد بودیم. این شکست از غرور بازیکنان ناشی می‌شد و به نظر می‌رسد تیم افت کرده است.

وی با اشاره به عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: دروازه‌بان ما روی 50 درصد گل‌ها مقصر بود و تقریبا از بازی خارج شد. بازیکن حریف ضربه را زده و در برگشت هم توانسته گل بزند اما دروازه‌بان هنوز هم خروج نمی‌کند. بیرانوند روی دو گل، قبل از ضربه، زانو زد که کار کاملا اشتباهی برای یک دروازه‌بان است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل پرسپولیس در بازی با السد، خط هافبک تیم بود که اصلا وجود خارجی نداشت. ما در واقع کمر تیم را نداشتیم. من از تعویض‌های برانکو مخصوصا گادوین منشا به هیچ عنوان راضی نبودم. 50 درصد پاس‌های بازیکنان هم اشتباه بود.

سلطانی در پایان گفت: نمی‌دانم تیمی که صدرنشین مطلق لیگ برتر است و اولین بازی آسیایی خود را با هم نتیجه خوبی پشت سر گذاشته، چرا به یکباره اینگونه ظاهر می‌شود. برانکو، مربی بزرگی است و من او را بسیار قبول دارم اما او هم یک مربی و یک انسان است که اشتباه می‌ککند. او باید مشکلات تیم را بررسی و حل کند تا بتواند در بازی‌های بعدی بهتری ظاهر شوند. به نظرم این شکست، درس بزرگی به برانکو داد.