ادعای عجیب یک استقلالی/شهرآورد را هم می‌بریم

صحبت‌های این عضو هیئت مدیره استقلال را می‌خوانید.

* استقلال به راحتی الهلال را شکست داد؟!

قبل از اعزام تیم، به خود شما گفتم که از دو دیدار اول 4 امتیاز می‌گیریم و این مهم در بازی با الهلال محقق شد البته استقلال راحت الهلال را شکست نداد بلکه با توجه به توانایی‌هایش اجازه خودنمایی به این تیم نداد.

* چرا ابتدای بازی در مراسم همدردی با کشته شدگان سانحه هوایی آن رفتار از الهلالی‌ها سر زد؟

این نشان‌دهنده شخصیت آن تیم است. در همه دنیا مرسوم است که به احترام تیم مقابل یا اتفاقی که در دنیا رخ داده سکوت می‌کنند ولی عربستانی‌ها نشان دادند علاوه بر مسائل فنی در اخلاق فوتبالی هم بازنده هستند.

* انتقام پرسپولیس را گرفتید؟

از آن زمان که پرسپولیس به این تیم باخت انتظار این روز را می‌کشیدم که استقلال با الهلال رودررو شود و اتفاقاً خیلی هم زود این مهم رقم خورد و انتقام خوبی از آنها گرفتیم.

* و پرسپولیس به السدی که استقلال سال قبل حذفش کرده بود، باخت؟

مهم نیست. برای نماینده کشورمان در آسیا آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در ادامه راه بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

* اما این تیم حریف شهرآورد شماست؟

در شهرآورد فرق می‌کند؛ آن بازی همان روزی است که نتیجه‌گیری‌های پرسپولیس در لیگ تغییر می‌کند و با شکستی که از استقلال می‌خورد نتایج خوبش دیگر تکرار نخواهد شد.

* خیلی به استقلال امیدوار هستید؟

چرا نباشیم. الهلال که از قدرت‌های مهم آسیاست در دیدار با استقلال مانند یک تیم ضعیف به نظر می‌رسید و حتماً این شرایط در شهرآورد و ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم تکرار خواهد شد.

* پس شفر فصل بعد هم در استقلال می‌ماند؟

حتماً! شفر را نگه می‌داریم تا این تحول به وجود آمده در نحوه بازی کردن تیم بیشتر از قبل دیده شود و استقلال بار دیگر به قدرت اول آسیا تبدیل شود.