پرسپولیس بدون مدافع برابر استقلال

سرمربی سرخپوشان در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی آسانی برابر استقلال خوزستان پیش رو داشته باشد، با غیبت سه مدافع اصلی تیمش اکنون دغدغه فراوانی در ذهن خواهد داشت.

سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان این بازی را به دلیل محرومیت سه کارته شدن از دست داده و رهبر خط دفاعی سرخپوشان با این غیبت، خود را مهیای جدال حساس برابر استقلال تهران در دربی خواهد کرد.

شجاع خلیل زاده نیز در جدال برابر السد قطر دچار مصدومیت شده و در تمرین امروز نیز در کنار دیگر بازیکنان حاضر نشد و زیر نظر کادرپزشکی، تمرینات بدنی و آماده سازی را پشت سر گذاشت و از سوی برانکو برای دیدار مقابل استقلال خوزستان با استراحت مواجه شده است. از سوی دیگر این مدافع شمالی نیز دو کارته بود و احتمال از دست دادن دربی نیز برایش وجود داشت و همین مساله باعث شد تا برانکو ریسک آماده سازی سریع مدافع تیمش را قبول نکند و در این دیدار او را در لیست تیمش قرار نخواهد داد.

صادق محرمی نیز دیگر مدافع سرخپوشان است که طی هفته‌های اخیر و با بازگشت به ترکیب اصلی عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته بود و در جدال برابر نسف قارشی نیز یکی از گل‌های این تیم را پایه ریزی کرد. او جدال برابر السد را به دلیل ابتلا به ویروس از دست داد و طی دو روز اخیر نیز در تمرینات گروهی حاضر نشده است. اتفاقی که نام این بازیکن را نیز از لیست برانکو برای جدال مقابل استقلال خوزستان خارج کرده است تا سومین مدافع سرخپوشان نیز از برنامه‌های مرد کروات خارج شود.

برانکو اکنون در لیست بازیکنان خود شایان مصلح، حسین ماهینی و محمد انصاری را به عنوان مدافع در اختیار دارد که ماهینی طی دیدارهای اخیر در پست هافبک به میدان رفته و شایان نیز هفته‌ها از ترکیب سرخپوشان دور بوده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد در جدال مقابل استقلال خوزستان، برانکو تصمیم به سود بردن از شایان مصلح در سمت چپ دفاعی، زوج محمد انصاری و محسن ربیع خواه در قلب دفاعی و حضور حسین ماهینی در سمت راست بگیرد تا ساختار دفاعی تیمش به طور کلی با تغییرات وسیعی همراه شود.

تغییراتی که دامنه آن به دیگر نقاط زمین نیز وارد خواهد شد و باعث تغییراتی در آن خواهد شد و باید دید طی 48 ساعت باقیمانده تا جدال برابر استقلال خوزستان برانکو چه تصمیمی در ذهن خواهد داشت.