استقلال نشان داد از پس هر تیمی بر می‌آید

 نصرالله عبداللهی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از سفر به اهواز صحبت‌های زیر را انجام داد.

* از بازی با الهلال صحبت کنید،برد خوبی به دست آوردید...

خوشبختانه تیم در آن دیدار خوب کار کرد و بازی منطقی انجام داد. با توجه به شرایط و اتفاقاتی که از قبل از این بازی افتاده بود این برد خیلی خوب بود.

*در مراسم پیش از بازی هم اتفاقاتی افتاد که چندان جالب نبود.

بازیکنان الهلال درست در جایی که باید بازی می‌کردند ایستادند ولی از جایشان حرکت نکردند و حرفی هم نزدند.فکر می‌کنم از قبل به اینها آگاهی داده نشد و باید به بازیکنان آنها گفته می‌شد که حتما باید وسط زمین بایستند.

* اما ظاهرا داور بازی از بازیکنان الهلال خواسته بود که روی دایره وسط زمین جمع شوند اما این کار را نکردند.

در هر صورت بازیکنان آنها نیامدند و بهتر بود این کار را انجام می‌دادند. این مسائل احترام به رفتارهای انسان‌دوستانه است و کاش این کار را انجام می‌دادند.

* برای بازی با فولاد یکسری از بازیکنان را هم به اهواز نمی‌برید.درست است؟

بله، رحمتی تورم زانو دارد و در تهران می‌ماند تا پایش را درمان کند، برزای، نورافکن، بویان و زکی پور و منتظری هم مصدوم هستند.این نفرات با ما به اهواز سفر نمی‌کنند.

*ظاهرا یکسری از  این نفرات هم به دربی نمی‌رسند.

این را پزشکان تیم باید بررسی کنند.

*هفته آینده هم باید به مصاف پرسپولیس بروید. آن بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازیکنان از قبل از بازی با الهلال توجیه شده‌اند که در این ماه آخر سال کار سختی دارند. مرتب پشت سر هم بازی داریم و باید در دربی تمام تلاششان را انجام بدهند که تماشاگران را خوشحال کنند.

*بعد از برد الهلال که مغرور نشده‌اند؟

نه اینگونه نیست، بازیکنان توجیه هستند. الهلال پیش در آمد و سرآمد همه این بازی‌ها بود که خوشبختانه نشان دادند می‌توانند از پس هر تیمی بر بیایند.ما بعد از پرسپولیس با العین هم بازی مهمی داریم و بازیکنان به خوبی به شرایط واقف هستند.