دایی: تا حالا دستم روی کسی بلند نشده است

محمد دایی در مورد شکست روز گذشته سایپا مقابل سپیدرود اظهار داشت: واقعیت این است که سپیدرود از ما بهتر بود و پیروز شد. آنها خوب جنگیدند و دویدند و به حق‌شان رسیدند. در طرف مقابل بچه‌های ما خوب نبودند و باختیم.

وی ادامه داد: ما 6 بازی بود که نباخته بودیم، بالاخره فوتبال است و هزار اتفاق. البته ما جای حساسی باختیم چون 3 امتیاز این بازی خیلی به کار ما می‌آمد. در کل ما تا الان هم خیلی بیشتر از توان‌مان نتیجه گرفته‌ایم. ما مقابل تیمی باختیم که تماشاگران زیادی داشت و بازی کردن در چمن مصنوعی هم که مشکلات خاص خودش را دارد.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد آشتی‌کنان علی دایی و علی کریمی پیش از بازی روز گذشته، گفت: به خاطر این موضوع خدا را شکر می‌کنم. به نظر قبل از این باید این اتفاق رخ می‌داد. البته باید تاکید کنم که آشتی‌کنان روز گذشته زورکی و اجباری نبود بلکه 2 طرف از ته دل با هم آشتی کردند. کریمی و «علی» بزرگان فوتبال ما هستند که اگر کنار هم باشند اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

دایی در واکنش به اینکه «امیرحسام شجاعی» بازیگر سینما و تلویزیون مدعی شد او و یکی 2 نفر دیگر روز گذشته حسابی او را کتک زده‌اند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم بعضی‌ها، بعضی حرف‌ها را از کجا می‌زنند. من تا حالا دستم روی چه کسی بلند شده که این بنده خدا نفر دوم باشد؟ نمی‌دانم بعضی‌ها دنبال چه چیزی هستند؟ یک عده برای مشهور شدن و روی بورس بودن چه کارهایی می‌کنند. هتل دوربین مداربسته دارد، بروند ببینند چنین اتفاقی رخ داده. مطمئنا ما هم از طرفی که این حرف‌ها را زده شکایت می‌کنیم.