پرسپولیس در انتظار قهرمانی زودهنگام لیگ

پرسپولیس امروز در حالی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که برای جلو انداختن قهرمانی احتمالی خود در این رقابت‌ها نیاز به هر 3 امتیاز مسابقه دارد.

در حالیکه همه صحبت از احتمال قهرمانی سرخپوشان در دربی و با توجه به نتیجه آن بازی می‌کنند، احتمال اینکه در پایان این هفته و 4 دیدار باقی‌مانده امروز سرخپوشان جشن قهرمانی بگیرند وجود دارد و این اتفاق نیازمند کسب نتایج دلخواه آنها در هر 4 دیدار امروز است که هر کدام به نوعی به این موضوع وابسته است.

روز گذشته سایپا بازی مقابل سپیدرود را واگذار کرد تا یکی از نتایج دلخواه سرخپوشان با درخشش کریمی و شاگردانش رقم بخورد و 4 دیدار دیگر هم امروز برگزار خواهد شد. ذوب‌آهن و فولاد 38 امتیازی امروز به ترتیب با پدیده و استقلال تهران بازی دارند که هر دو بازی سخت است و اگر این دو تیم موفق به پیروزی نشوند، به نوعی نتیجه دلخواه پرسپولیس را رقم زده‌اند.

پارس جم 37 امتیازی هم آخرین تهدید کننده قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر است که باید به مصاف تراکتورسازی برود و این تیم تنها کافی است که پیروز نشود و تساوی هم برای سرخپوشان پایتخت مشکلی ایجاد نمی‌کند. در پایان همه اینها خود پرسپولیس است که باید دیدار امروز مقابل استقلال خوزستان بحران زده ولی به شدت خطرناک را از پیش رو بردارد.

با توجه به ساعت بازی پرسپولیس که دیرتر از سایر تیم‌هاست این امکان وجود دارد که سرخپوشان با اطلاع از نتیجه سایر بازیها به میدان بروند و اگر واقعا هر 3 بازی به سود این تیم رقم بخورد، انگیزه قهرمان شدن 6 هفته مانده به پایان لیگ برای این تیم وجود خواهد داشت و چه بسا زودترین جشن قهرمانی لیگ برتر را در این فصل شاهد باشیم.