پشت پرده تعلق نگرفتن غرامت به  نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا

 یکی از مدیران سایت های ورزشی در گفتگو با رادیو درباره وضعیت نمایندگان فوتبال ایران در آسیا اظهار کرد: از آن جا که نمایندگان ایران با ادعای عربستان برای برگزاری مسابقات به کشور ثالث می‌روند،‌ای اف سی باید به آن‌ها غرامت پرداخت کند.اسدی دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال به دادگاه بین المللی ورزش برای پرداخت غرامت به نمایندگان ایران شکایت کرد.

او ادامه داد: دادگاه بین المللی ورزش در تصمیم گیری‌های خود به 2 گونه  رای گیری و میانجیگری عمل می‌کند که در مورد ایران میانجیگری بوده است و دادگاه بین المللی ورزش به نمایندگان عربستانی توصیه کرد تا غرامت بدهند. قرار بود ۶ میلیارد به باشگاه‌های ایرانی پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد.

این مدیر درباره این که چرا فدراسیون با چنین وعده‌هایی باشگاه‌ها را دل خوش می‌کند بیان کرد: فدراسیون فوتبال با چنین دل خوشی‌هایی سعی دارد هجمه رسانه‌ها را از خود دور کند. متاسفانه باید بگویم کفاشیان به عنوان عضو هیئت رئیسه‌ ای اف سی و عضو کمیته اجرایی نامه تعلق نگرفتن غرامت به باشگاه‌های ایران را امضا کرده است. باید دید کفاشیان برای این کار خود چه توضیحی دارد. آیا گرفتن پست در ای اف سی به زیر پا گذاشتن منافع ملی ارجحیت دارد؟