به گزارش برنا: مازیار ناظمی مجری و خبرنگار باسابقه نیز خودش را وارد بحث دلالی در فوتبال کرد.

او در این باره در وبلاگ خود اینگونه نوشت:

بحثداغ و تند دلالی در فوتبال ایران در نود این هفته باز هم گل کرد. هر چند کم بود ولی هم از عادل ممنویم که با چراغ قوه اش نوری به تاریکی های فوتبال این مملکت می اندازد. منتها در بخشهای متعددی از برنامه نام خشایار محسنی گاهی به عنوان دلال و گاهی به عنوان مدیر باشگاه دی استردا مطرح شد. بد ندیدم خاطره روزگاری که به همراه آری هان راهی ایران شد برایتان دویاره نقل کنم شاید خواندن آن زوایای بهتری از شخصیت ایشان را روشن کند.

" خاطرم هست آری هان هلندی تازه به تیم پرسپولیس آمده بود یک شب او را دعوت کردیم برنامه گفتگوی ورزشی جام جم صحبتهای قبل از برنامه گل انداخته بود یه مترجم داشت بنام محسنی که برای خودش عالمی بود خلاصه بحثکشید به زرنگیهای آقای هان حتما یادتون هست که هان در جام ملتهای اسیا سرمربی چین بود و این تیم در نیمه نهائی ایران را در ضربات پنالتی برد.

آقای هان بواسطه همان مترجمش که همه کاره او بود به ما می گفت من توی اتاق برانکو ایوانکوویچ در چین میکروفون مخفی کار گذاشته بودم و صحبتهای برانکو، چلنگر و دادکان را درباره بازی فردا با چین شنود میکردم!!! باور کنید از شنیدن خباثت این آدم خشکم زده بود و حس تنفر عجیبی از شیوه ناجوانمردانه آقای هان از او پیدا کردم. البته اون موقع هان و مترجمش خیلی می زدند با فشار برخی مطبوعات جای برانکو را بگیرند.

مثلا مترجم آری هان به ما می گفت برانکو اردوی تیم ایران را در نزدیکی مرز اتریش برگزار می کنه چون معشوقه اش در شهر گراتس اتریش است و ... او یک ایرانی بود، ولی ببینید پول با وجدان انسانها چه می کند