پیوس: پرسپولیس به راحتی می‌تواند استقلال را شکست دهد

فرشاد پیوس در خصوص بازی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم استقلال خوزستان هم برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بود و تلاش زیادی هم کرد. حیف است که این تیم یکی از گزینه‌های سقوط باشد. واقعا تیم ویسی خوب کار کرد، اما پرسپولیس در این دیدار به دنبال کسب نتیجه بود که خداروشکر به دست آورد.

وی با اعلام این جمله که «همیشه بازی‌های قبل از دربی سخت است» ادامه داد: بعد از باخت برابر السد برانکو خیلی از لحاظ روحی وروانی روی بازیکنان کار کرده بود. پرسپولیس به لحاظ بدنی فوق العاده است و اگر از نظر روحی خوب باشد عملکرد خیلی خوبی خواهد داشت. در بازی با استقلال خوزستان همه بازیکنان نشان دادن که در مواقع حساس می‌توانند به کمک تیم بیایند. نعمتی روز خوبی داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی ۸۶ هم گفت: این بازی حساس است و پرسپولیس می‌تواند با شکست استقلال روز رویایی را رقم بزند. پرسپولیس می‌تواند هم دربی را ببرد و هم جشن قهرمانی بگیرد. برای اولین بار است که این شانس وجود دارد. در این بازی هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و وسط زمین را در اختیار داشته باشد قطعا پیروز می‌شود. استقلال با تغییر کادر فنی تیم دور رفت نیست، ولی پرسپولیس به راحتی می‌تواند استقلال را شکست دهد.

پیوس در مورد مهاجمان زهر دار دو تیم گفت: علیپور باید تحرک بیشتری در دربی داشته باشد و اگر در ۶ قدم حاضر باشد موفق‌تر است منشا هم همینطور، البته خط دفاع استقلال خیلی مستحکم کار می‌کند. از طرفی تیام هم جز خرید‌های خوب استقلال بوده و می‌تواند خطرساز باشد، اما فکر می‌کنم تجربه سیدجلال می‌تواند به کمکش بیاید و او را مهار کند.