استیلی: انگیزه استقلال بیشتر از پرسپولیس است

حمید استیلی درباره پیش بینی اش از هشتاد و ششمین دربی پایتخت که روز پنجشنبه این هفته برگزار می شود، گفت: به نظرم این دربی یکی از قشنگ ترین دربی های تاریخ می شود چون هم استقلال و هم پرسپولیس شرایط خوبی دارند. از یک طرف تقریبا قهرمانی پرسپولیس مسجل شده است و از سوی دیگر استقلال برای نایب قهرمانی تلاش می کند.

وی افزود: تنها فرق استقلال و پرسپولیس انگیزه است. به نظرم انگیزه استقلال بیشتر از پرسپولیس است. بنابراین کادر فنی پرسپولیس باید تلاش کنند انگیزه بازیکنان خود را برای این بازی در سطح بالایی نگه دارند.

سرمربی پیشین پرسپولیس یادآور شد: استقلال بعد از آمدن وینفرد شفر و بخصوص در هفته های اخیر به نظم تاکتیکی خوبی رسیده است. این دربی می تواند فوق العاده خوب باشد اگر در جریان مسابقه درگیری فیزیکی رخ ندهد. همانطور که دیدید استقلال مقابل فولاد بازی خوبی به نمایش گذاشت چون فولاد هم فوتبال بازی کرد.

استیلی درباره احتمال پرگل شدن این دربی به خاطر تفکرات تهاجمی استقلال و پرسپولیس، خاطرنشان کرد: پرگل شدن دربی بستگی به این دارد که گل اول چه زمانی به ثمر برسد. اگر یکی از دو تیم در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه بتواند گلزنی کند، می توان پیش بینی کرد بازی خوب و پرگل شود.

وی در خصوص نقطه قوت پرسپولیس هم گفت: مهمترین نقطه قوت پرسپولیس گل نخوردن است که در این زمینه نقش دفاع و هافبک بسیار مهم است بخصوص نقش هافبک ها. در بازی پرسپولیس با السد دیدیم که هافبک ها نقش کلیدی دارند و می توانند تعیین کننده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر ساعت ۱۵:۴۵ روز پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.