پرسپولیس با پیروزی در دربی قهرمان شود مزه می دهد

علیرضا نورمحمدی در خصوص بازی این هفته سپیدرود و پدیده در لیگ برتر اظهار داشت: بازی از حساسیت بالایی برخوردار است، ما هم امتیاز هستیم و این بازی را حساس‌تر می‌کند. ما هم قسم شده‌ایم که از این بازی بیرون از خانه 3 امتیاز بگیریم تا همه فکر نکنند فقط در خانه پیروز می‌شویم.

وی ادامه داد: به پیروزی مقابل پدیده امیدوار هستیم و می‌خواهیم پیروزی این بازی حساس باشیم.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دربی 86 تهران که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، گفت: امیدوارم پرسپولیس برنده این دربی باشد. البته استقلال شرایط خوبی دارد ولی وضعیت پرسپولیس هم آرمانی است.

نورمحمدی افزود: اگر پرسپولیس استقلال را ببرد، قهرمان می‌شود و این خیلی مزه می‌دهد. امیدوارم این اتفاق بیافتد و پرسپولیس هم دربی را ببرد و هم قهرمان شود.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند تیام مهاجم استقلال برای سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در دربی دردسر درست می‌کند، عنوان کرد: اینطور نیست، مطمئن باشید سیدجلال و شجاع به تیام و بازیکن دیگری باج نمی‌دهند. مخصوصا سیدجلال که تجربه این بازی‌های بزرگ را دارد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره اینکه آیا برای استقلالی‌ها کری نمی‌خواند، گفت: من که دیگر بازیکن پرسپولیس نیستم که کری بخوانم اما امیدوارم پرسپولیس هم پیروز دربی شود و هم قهرمان.