"کی روش" و بدشانسی هایی که تمامی ندارد

جام جهانی 2018 روسیه درحالی قرار است از 24 خرداد با دیدار روسیه و عربستان سعودی آغاز شود که تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کارلوس کی روش در گروه B این مسابقات با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و در نخستین گام باید با شاگردان رنات در مغرب دیدار کند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که 35 بازیکن را برای حضور در روسیه مدنظر قرار داده و عملکرد آنها را می بیند، در هفته های گذشته با بدشانسی های زیادی روبرو بوده و 2 ستاره خود با نام های اشکان دژاگه و مرتضی پور علی گنجی را به دلیل مصدومیت برای چندماهی از دست داده است.

دژاگه که در میانه میدان، بازیکن موثر کی روش محسوب می شود و در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی به ناتینگهام فارست انگلیس پیوست از ناحیه زانو مصدوم و 7-8 هفته ای از فوتبال دور شد و اردوهای مهم تیم ملی در فروردین و اردیبهشت ماه را از دست داد و همین موضوع یکی از بدشانسی های بزرگ کی روش است.

از سویی دیگر هم مرتضی پور علی گنجی که در دیدار السد مقابل الاهلی که در دقیقه 80 تعویض شد، دچار مصدومیت شد و 3 هفته خانه نشین خواهد بود.

او که مدافع اصلی تیم کارلوس کی روش محسوب می شود، با این مصدومیت در روزهای ابتدایی اردوی تیم ملی غایب است و باید دید واکنش سرمربی پرتغالی تیم ملی به بدشانسی های اخیر چه خواهدبود؟