تارتار در مورد قهرمانی پرسپولیس چه گفت؟

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگاران و در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن به خبرنگاران در خصوص این بازی گفت: این دیدار یکی از مهم‌ترین دیدارهای ما در طول فصل است. با تیم بازی داریم که واقعا ساختار دارد و سرمربی بزرگی بالای سر تیم است. بعد از بازی با ذوب آهن هم گفتم که سخت ترین بازی را انجام دادیم و نتیجه خیلی خوبی را گرفتیم. چون وقتی امیرقلعه نویی به تیمی می رود، آن تیم برای قهرمانی بسته می شود و ذوب آهن هم از این قاعده مستثنی نیست. طبیعتا برای قهرمانی بسته شده و الان هم در کورس قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: این بازی یک بازی شش امتیازی است. ما در دور رفت نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و توانستیم بهترین نتیجه را در زمین حریف کسب کنیم. فکر کنم ذوب آهن پس از آن دیدار دیگر چنین نتیجه‌ای را در اصفهان تجربه نکرد. ما تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته فرصت نداشتیم روی مسائل تاکتیکی بیشتر کار کنیم. شرایط آب و هوایی هم به ما اجازه این کار را نمی‌داد ولی با گذشت ۲۴ هفته بچه هایم هماهنگی خوبی را با هم دارند. مصمم هستیم که این دیدار را ببریم و با یک پیروزی به سراغ تعطیلات لیگ برویم.

تارتار در مورد مصدومیت بازیکنان خود اظهار داشت: چند بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند. امید سینک یک سرماخوردگی داشته است. روح‌الله سیف‌اللهی یک مشکل جزئی دارد و دشتی هم هست ولی مصدومیت آن‌ها شدید نیست و فکر کنم می‌توانند به تیم کمک کنند. محروم هم برای این دیدار نداریم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دیدارهای گذشته ذوب آهن و توانایی این تیم اظهار داشت: تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است؛ ضمن اینکه انتظارات از ما بالا نیست و راحت تر از حریف بازی می کنیم. اما فردا روز آزمون هواداران است و بیش از هر زمان دیگری به آنها نیاز داریم.

وی در مورد قهرمانی احتمالی پرسپولیس در روز آینده اضافه کرد: نتیجه بازی فردا اهمیت زیادی برای ما دارد اما اگر پرسپولیس فردا قهرمان شود، با توجه به این که سال‌ها در این تیم بازی کرده و مربی بوده‌ام، خوشحال خواهم شد اما هدف اصلی‌مان موفقیت پارس جنوبی است.

او درباره داوران این دیدار اظهار کرد: داوران این دیدار از داوران آینده‌دار لیگ هستند. ما در بعضی بازی‌ها از قضاوت آن‌ها متضرر شدیم اما امیدوارم فردا روز خوب قضاوت او باشد. از کمیته داوران می‌خواهم چون یکسری از تیم‌ها برای سهمیه آسیایی و برخی تیم‌ها برای بقا در لیگ تلاش می‌کنند، دقت بیشتری در چینش داوران بکنند. از داوران هم می‌خواهم که با تمرکز بالا قضاوت کنند و خدای نکرده با یک سوت اشتباه با سرنوشت یک مجموعه بازی نکنند. جوانان ما جوانان آینده‌داری هستند و رتبه آن‌ها در پایان فصل تاثیر زیادی در زندگی آن‌ها دارد.

سرمربی پارس جنوبی درباره حضور تماشاگران پارس جنوبی در ورزشگاه تختی با وجود همزمانی داربی با دیدار پارس جنوبی بیان کرد: ما خودمان به دنبال این هستیم که کاری کنیم که هواداران بدانند به وجودشان نیاز داریم. من با باشگاه هم صحبت می‌کنم که اگر امکانش بود، به آمدن هواداران به ورزشگاه کمک کنند.