مخالفت وزارت ورزش با استعفای خادم

محمدرضا داورزنی در خصوص استعفای رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: با این استعفا صد درصد مخالف هستیم و راه حل بعضی از موضوعات استعفا نیست. خادم از برترین نیرو‌های مدیریتی کشور محسوب می‌شود و زحمات زیادی برای این رشته ورزشی کشیده است. تلاش می‌کنیم در خدمت او باشیم تا خادم راهش را ادامه بدهد.

وی افزود: از طریق رسانه‌ها موضوع استعفای خادم را شنیدم و باید یک راه حل منطقی پیدا شود تا بتوانیم دغدغه‌های آقا رسول را برطرف کنیم. بعضی وقت‌ها بهترین راه حل استعفا نیست و باید همه کمک کنند تا موضوع و دغدغه‌های کشتی که یکی از عوامل بازدارنده کار‌های رسول خادم است، به شکل منطقی برطرف شود.

داورزنی تأکید کرد: وزارت ورزش تمام قد کنار خادم و کشتی خواهد بود و دوباره تأکید می‌کنم مخالف استعفای او هستیم و بهتر است خادم در استعفای خود تجدید نظر کند. کمک خواهیم کرد که در آینده، مسائلی که دغدغه او شده است، به شکل منطقی برطرف شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: استعفا دادن و میدان خالی کردن ساده‌ترین راه حل بوده، اما آیا منطقی‌ترین کار همین است؟ تمام مجموعه کشور با یک تعامل خوب و یک تصمیم منطقی می‌تواند تمام دغدغه‌های رسول خادم و جامعه کشتی را برطرف کند. امیدوارم با کمک همه افراد، فضا برای فعالیت‌ها و کار‌های مثبت رسول خادم هموار شود تا بتوانیم از فکر و توانمندی‌های او بیشتر استفاده کنیم.