واکنش محمدرضا داور زنی به استعفای رسول خادم

محمد رضا داورزنی در گفتگو با رادیو درباره استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی اظهار کرد: رسول خادم سرمایه ملی است و به همین منظور وزارت ورزش به هیچ عنوان با استعفای او موافق نیست.

وی تصریح کرد: کشتی یکی از مهمترین رشته های ورزشی در ایران است و ما در حوزه بین المللی هم نفوذ خوبی داریم به همین منظور باید از این ظرفیت برای موفقیت در المپیک 2020 نهایت استفاده را ببریم.

داورزنی درباره دغدغه های رسول خادم گفت:دغدغه هایی که خادم برای کشتی دارد کاملا طبیعی و قابل احترام است و ما باید برای حل این دغدغه ها فرمولی را پیدا کنیم تا هم در عرصه های بین المللی موفق شویم و هم آرمان های خود را حفظ کنیم.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد:رسول خادم چهره ی اثر گذاری دارد و نباید خدمات و زحمات او را فراموش کنیم. مطمئن باشید با وی صحبت خواهیم کرد تا بار دیگر ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده بگیرد.

داورزنی خاطرنشان کرد:پس از انتشار خبر استعفای رسول خادم برخی از اعضای شورای فنی و افرادی که سمت های مختلفی در فدراسیون کشتی دارند هم به صورت خود جوش از سمت خود کناره گیری کردند که از همه این دوستان تقاضا دارم مقداری تحمل داشته باشند و در نهایت همه با هم کمک کنیم تا رسول خادم برگردد.