رابطه برانکو و محسن مسلمان خوب می شود؟

محسن مسلمان روز گذشته و در میکسدزون خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی اعلام کرد که من ممنوع البازی هستم.

اما این بازیکن خیلی زود با انتشار پستی در صفحه مجازی خود به باخت در دربی واکنش نشان داد  و گفت که راجع به نیمکت نشینی اش حرفی نزده و اعتراضی هم به این موضوع ندارد و بهترین چیزی که تیمش در حال حاضر به آن نیاز دارد، آرامش است.

مسلمان مدتی است که به دلایل نامعلوم از ترکیب اصلی سرخپوشان دور شده است و همین موضوع باعث اعتراض برخی هواداران به تصمیمات برانکو در بیرون گذاشتن این بازیکن از ترکیب شده است.

با این حال امروز برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین سرخپوشان به صحبت در مورد دلایل عدم حضور مسلمان در ترکیب تیمش و با اعلام این موضوع که دلیل عدم حضور هافبک خلاقش لج بازی نیست، تاکید کرد:« به جای مسلمان هم اولویت را به دیگران دادم. چه لجی با مسلمان داشته باشم و کدام مربی با بازیکنانش لج می کند و برای کسب نتیجه بهترین ها را انتخاب می کند. مسلمان ناراحت بوده و شاید این حرف را زده است. هیچ مشکلی نیست. در میکسدزون می تواند مصاحبه کند. او ناراحت و غمگین بوده و من این را در چهره اش دیدم.»

با این وصف به نظر می رسد محسن مسلمان در هفته های آینده و دیدارهای آسیایی می تواند در صورت آمادگی بار دیگر به ترکیب تیم بازگردد.