محبوبیت لژیونر ایرانی در میان طرفداران باشگاه یونانی+عکس

عکس تجلیل از کریم انصاری فرد به عنوان یکی از 10 تصویر پربازدید باشگاه المپیاکوس در فضای مجازی معرفی شد تا میزان محبوبیت آقای گل حال حاضر یونان در میان طرفداران سرخ و سفید مشخص شود.

باشگاه یونانی در پستی که در توئیتر رسمی خود منتشر کرد با اشاره به این که در میان تصاویر منتخب ماه فوریه در صفحه اینستاگرام تجلیل از کریم انصاری فرد یکی از پربازدیدترین تصاویر ماه بود از میزان محبوبیت این ستاره ایرانی در میان طرفداران باشگاه خبر داد.

المپیاکوس بعد از جنجال های رخ داده در دربی حساس هفته قبل برابر پائوک سالونیکا این هفته باید در یکی دیگر از دربی های حساس و سرنوشت ساز سال به مصاف پاناتینایکوس برود، جدالی که آقاکریم را مقابل اوزونیدیس سرمربی سابق در باشگاه پانیونیوس قرار می دهد.

انصاری فرد در آستانه این بازی گفت:« بازی‌ برای تیم‌های AEK و پائوک دربی‌های واقعی یونان هستند. البته دربی واقعی‌تر فوتبال یونان میان تیم‌های المپیاکوس و پاناتینایکوس است. این بازی همیشه دربی است و معنای دیگری ندارد. مهم نیست که این تیم‌ها در شرایط خوب یا بدی به سر می‌برند. این بازی برای باشگاه المپیاکوس و هوادارانش بسیار مهم است. این حالت برای تیم پاناتینایکوس نیز وجود دارد. آنها تلاش می‌کنند تا برنده باشند و به نظرم بازی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. نمی‌توانیم بگوییم که پاناتینایکوس در شرایط خوبی قرار ندارد یا فرصت‌های زیادی را از دست داده است. برای من این بازی متفاوت و بسیار رقابتی است».

سرخ و سفیدها در حالی در ورزشگاه کارایساکی میزبان این جدال مهم خواهند بود که بنا به حکم کمیته انضباطی باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر از رقیب خود پذیرایی کنند تا یکی از عوامل اصلی برای اعمال فشار به رقیب سنتی خود را از دست بدهند با این وجود کریم انصاری فرد مرد 13 گل المپیاکوس که حالا رقیب جدی در راه آقای گلی کنار خود می بیند برای حفظ این عنوان و جایگاه خیز بلندی برای گلزنی در دربی این هفته یونان برداشته است.