واکنش عضو هیئت مدیره استقلال به شایعه برکناری افتخاری

در حالی که گفته می شود رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان فصل از این تیم جدا می شود، اما حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه به این شایعات پایان داد.

حسن زمانی در این باره به خبرنگار ما گفت:با وجود حال و هوای خوبی که این روز‌ها در تیم ما حاکم شده و از راس مدیریت،کادر فنی و بازیکنان با همدیگر متحد شدند اینگونه شایعه پراکنی در مورد استقلال درست نیست.

او بیان کرد:افتخاری در کنار هیئت مدیره زحمات زیادی را برای تیم کشیده است و بدون شک اعضای هیئت مدیره و وزیر ورزش و جوانان نیز از عملکرد او راضی هستند بنابراین اینکه مطرح شده افتخاری برکنار می‌شود کذب است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود:مدیر عامل استقلال برای سربلندی و موفقیت تیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و اینکه گفته شده او در پایان فصل از استقلال جدا می‌شود صحت ندارد.

زمانی عنوان کرد:تمام تلاش هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال این است که تیم در آرامش کامل بازی‌های خود را پیش ببرد و واقعا درست کردن شایعه در این روز‌ها که استقلال به آرامش بیشتری نیاز دارد درست نیست و از رسانه‌ها می‌خواهم به شایعه‌ها نپردازند. افتخاری با قدرت در کنار هیئت مدیره به کار خود ادامه می‌دهد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: از طرفی از میلیون‌ها هودار عزیز آبی پوش می‌خواهم با حمایت و آرامشی که به کادر فنی، بازیکنان و ما می‌دهند باعث شوند تیم همچنان روند رو به رشد خود را ادامه دهد تا رقیبان بدانند استقلال همیشه حرفی برای گفتن دارد.