صحبت های جالب شمسایی در انتقاد از مسئولین

وحید شمسایی درباره حضور اینفانتینو در ایران و برگزاری بازی نمادین فوتسال با او بیان کرد: آمدن چنین شخصی به ایران، یک امتیاز مثبت می‌تواند باشد. به هر حال رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعتبار بالایی دارد و حتی بسیاری از سیاسیون جهان هم به دنبال دیدن او هستند. فدراسیون فوتبال دوست داشت در سفر اینفانتینو به ایران به اهداف خودش برسد اما متاسفانه در مورد فوتسال تا جایی که می‌دانم هیچ صحبتی نشد. بازی که کاملا یک دورهمی بود و هیچ صحبتی در مورد مسائل مهم نشد.

او افزود: خود اینفانتینو قبل از آمدن به ایران خواسته بود حتما یک بازی فوتسال تدارک دیده شود. پس مشخص می‌شود او علاقه زیادی به فوتسال دارد. اما یکسری آدم در این میان خواستند خودشان را به فوتسال بچسبانند. فدراسیون فوتبال میزبان مسئولان فیفا بود و قاعدتا باید مدیرانی از فدراسیون فوتبال در این مراسم شرکت می‌کردند اما افراد زیادی که تا به حال در عمرم ندیده بودم، خودشان را به فوتسال چسباندند و به سالن آمدند. آن‌ها همیشه می‌گویند فوتسال به درد نمی‌خورد و با این رشته حال نمی‌کنند اما ول‌کن فوتسال هم نیستند.

کاپیتان سابق تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در مجموع اتفاق خوبی بود و متوجه شدیم اینفانتینو با این  که رئیس فیفا است اما اصلا فوتبال بلد نیست! همچنین همیشه از نوجوانی عاشق فان‌باستن بودم و خدا را شکر که با دیدن او به آرزوی دوران نوجوانی رسیدم. همچنین بزرگان فوتبال مثل علی دایی و خداداد عزیزی هم در این بازی حضور داشتند.