برانکو منافع باشگاه را فدای غرض ورزی خود کرده است

ضیا عربشاهی درباره عملکرد برانکو در دربی 86 اظهار کرد: برانکو پروفسور نیست بلکه  دانشجویی است که  فقط تخصص در تمرین دادن دارد. او نمی تواند به خوبی تیم خود را هدایت کند و از بازیکنان شاخص بهره ببرد.

برانکو منافع باشگاه را فدای غرض ورزی خود کرده است 

او ادامه داد: متاسفانه برانکو منافع باشگاه را فدای غرض ورزی خود می کند. او نباید به علت یک اشتباه، مسلمان را کنار بگذارد و بهترین پاسور لیگ برتر در نیمکت ذخیره ها قرار بگیرد. هواداران پرسپولیس هم اقدام برانکو در کنار گذاشتن مسلمان را قبول ندارند و خواستار حضور این بازیکن در ترکیب اصلی هستند.

چیدن نفرات نامناسب منجر به شکست در دربی 86 شد 

عربشاهی بیان کرد: برانکو با ترکیبی که برابر استقلال در دربی 86 گذاشت، شکست تیمش را از قبل مشخص کرد. تاکتیک برانکو به نفع استقلال تمام شد و این تیم میانه  زمین  مسابقه را در دست گرفت و در نهایت پیروز این بازی شد. برانکو با چیدن نفرات نامناسب برابر استقلال باعث شد که سرخپوشان پایتخت نتیجه بازی را واگذار کنند. 

مربیان ایرانی با بازیکنان خوب پرسپولیس بهتر نتیجه می گیرند 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: نیمکت ذخیره های پرسپولیس نسبت به فصل گذشته قدرتمندتر است اما برانکو به خوبی از داشته های تیمش استفاده نمی کند. اگر بهترین نفرات پرسپولیس در اختیار یک مربی ایرانی بود اکنون نتایج بهتری از برانکو می گرفت.

برانکو به ربیع خواه ضعیف ترین بازیکن خود دل بسته است 

او ادامه داد: متاسفانه برانکو از بهترین بازیکنان خود استفاده نمی کند و فقط به ضعیف ترین بازیکن خود دل بسته است. ربیع خواه در حد و اندازه لیگ دسته یک است و  این بازیکن در توپ گیری ضعیف عمل می کند اما برانکو از این بازیکن در ترکیب اصلی بهره می برد.

عربشاهی بیان کرد: برانکو باید غرض ورزی های شخصی خود را کنار بگذارد چرا که منافع ملی در میان است و پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه برانکو مدعی است که احمد زاده ، امیری و رسن جایگزین خوبی برای مسلمان هستند، تصریح کرد: پرسپولیس سال گذشته با ترکیب سه نفره مسلمان، امیری و احمد زاده قهرمان لیگ برتر شد. این سه بازیکن در میانه زمین پرسپولیس فصل گذشته از پس همه تیم ها بر می آمدند اما نمی دانم چرا برانکو از این ترکیب  3 نفره در بازی ها استفاده نمی کند.

پرسپولیس با اشتباهات برانکو در آسیا موفق نمی شود 

عربشاهی بیان کرد: قهرمانی در لیگ برتر اهمیت چندانی برای هواداران ندارد و آنها دوست دارند تیم محبوبشان در دربی پایتخت و لیگ قهرمانان آسیا موفق شود. اگر اشتباهات برانکو در چیدن نفرات ادامه داشته باشد در آن صورت پرسپولیس  برابر الوصل امارات در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق نمی شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال برانکو مقصر اصلی شکست در دربی 86 است و او باید تغییر تاکنیک بدهد تا پرسپولیس در آسیا به موفقیت دست یابد.