اعلام غرامت درخواستی جباری از استقلال

بازیکن کروات به خاطر تعهد نداشتن این باشگاه مشهدی به قرارداد و پرداخت مطالبات این بازیکن، در فیفا از پدیده شکایت کرده که در روزهای گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر کسر امتیاز از این باشگاه وجود داشت.

روزبه وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکایت پراهیچ از پدیده بابت پرداخت نشدن مبلغ قراردادش گفت: باشگاه پدیده به فیفا نامه زده که به خاطر تحریم‌های بانکی ایران،‌ نتوانستند در زمان مشخص طلب پراهیچ را پرداخت کنند و تقاضا کردند مهلتی برای پرداخت این مبلغ به پدیده اعطا شود.

او با اشاره به پاسخ فیفا به نامه پدیده افزود: فیفا هم در نامه‌ای به پراهیچ اعلام کرد که نظرش را درباره این موضوع بگوید. وکیل پراهیچ در ششم اسفند، به پدیده نامه زده که تا روز نخست ماه مارچ میلادی مهلت دارند طلب پراهیچ را پرداخت کنند. با این حال اطلاعاتی تکمیلی در این باره را می‌توانید از باشگاه پدیده پرس و جو کنید.

رییس کمیته تعیین وضعیت درباره صدور رای پرونده مجتبی جباری و باشگاه استقلال گفت: به آقای جباری اعلام کردیم بر اساس میزان غرامت درخواستی خود، هزینه رسیدگی را به حساب فدراسیون فوتبال پرداخت کند. در روزهای گذشته این مبلغ از سوی جباری پرداخت شد و اکنون منتظر لایحه وکیل آقای جباری هستیم و سپس میزان مبلغ درخواستی جباری را به اطلاع باشگاه استقلال خواهیم رساند تا پاسخ خود را ارایه کنند.

او ادامه داد: جباری ابتدا نسبت به کنار گذاشته شدن از استقلال شکایت کرده بود و خواهان مبلغی از قرارداد خود شده بود که با فسخ شدن قراردادش از سوی استقلال، خواستار غرامت شد.  

وثوق احمدی درباره پرونده جدید ملوان در فیفا نیز گفت: ظاهرا مدیران ملوان با بازیکن شاکی خود و فیفا در در حال مذاکره هستند و تصمیم جدیدی از سوی فیفا به فدراسیون اعلام نشده است.