آمار گلزنی زوج خط حمله پرسپولیس در سه بازی

وقتی پرسپولیس با گل‌های گادوین منشا و علی علیپور (۲گل) مقابل نسف‌کارشی ازبکستان به پیروزی رسید، هواداران این تیم مطمئن شده بودند که این دو مهاجم در آمادگی و هماهنگی خوبی به سر می‎برند و خط آتش پرسپولیس از این به بعد خطرناک‎‌تر از قبل خواهد بود اما اتفاقی که بعد از این بازی رخ داده کاملا با تصورات و پیش‌بینی‌های پرسپولیسی‌ها متفاوت است.

در اولین بازی بعد از پیروزی بر نسف‌کارشی، پرسپولیس در قطر به مصاف السد رفت و با نتیجه ۳-۱ شکست خورد. در عملکردی دور از انتظار و ضعیف، علیپور و منشا حتی یک ضربه هم به سمت دروازه حریف شلیک نکردند و طبعا گلی هم نزدند. بعد از این بازی، پرسپولیس در لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت. در این بازی علیپور در ترکیب اصلی قرار داشت و یکی دو بار دروازه تیم ضعیف و بحران‌‎زده استقلال خوزستان را تهدید کرد، منشا هم در اواسط نیمه دوم به زمین رفت اما باز هم خبری از گلزنی این دو نفر نبود و این سیامک نعمتی بود که مثل بازی السد قطر، زننده تنها گل پرسپولیس بود. در دربی ۸۶ هم پای این دو مهاجم به گل باز نشد. علیپور یک بار با شوتی از راه دور دروازه رحمتی را تهدید کرد اما رحمتی به راحتی توپ او را گرفت. منشا هم در نیمه دوم به زمین آمد کاری از پیش نبرد و پرسپولیس ۱-۰ باخت تا آمار گل‌نزدن‌های علیپور و منشا به ۳ بازی پیاپی برسد.

در این فصل هرگز سابقه نداشته علیپور در ۳ مسابقه متوالی موفق به گلزنی نشود و البته هر گاه او در گلزنی ناکام بوده منشا جبران کرده است.(مثل بازی فولاد خوزستان). اما در این ۳ بازی اخیر، نه علیپور موفق به گلزنی شده و نه منشا موفق شده جور علیپور را بکشد و پرسپولیس را به گل برساند.