نیاز باشد با کی‌روش صحبت می‌کنم

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل الوحده امارات در نشست خبری گفت: از عوامل اجرایی بازی تشکر می‌کنم. بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم بازیکنان ما در خلق موقعیت عالی بودند و یکی از بازی‌های خوب مان در خلق موقعیت بودند و از بازیکنانم گلایه دارند که موقعیت‌ها را با شکم سیری از دست می‌دادند. تبریزی لیاقت دارد که مسافر روسیه شود و در لیگ‌های بالاتر از ایران بازی کند. از هوادرانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم. بازی خوبی بود و در نظم دفاعی و ایجاد موقعیت عالی بودیم اما در زدن گل بدشانس هم بودیم.

وی افزود: تنها بازی که الوحده با تمام بازیکنانش آمد این مسابقه بود و در ۲ بازی دیگر نفراتش کامل نبودند.

سرمربی ذوب آهن در مورد فرصت سوزی بازیکنان ذوب آهن گفت: علتش بدشانسی بود و مقداری از آن هم از روی شکم سیری بود.

قلعه نویی در مورد دیدن نشدن بازیکنان ذوب آهن برای حضور در تیم ملی گفت: کادرفنی بازی ها را می‌بینند با توجه به بازی های فشرده ای که داریم از کادرفنی خواهش کرده بودیم که بازیکنان مان به ریکاوری نروند این ریکاوری برای تهرانی ها موثرتر است و حاضر بودیم بازیکنان ما بروند دو روز قبل از مسابقه برگردند اما اینگونه سریع نروند و برگردند. کادرفنی تیم ملی بازیکنان را زیر نظر دارد. نیاز باشد با کی‌روش هم صحبت می‌کنم. 

سرمربی ذوب آهن در مورد عملکرد بختیار رحمانی در این بازی اظهار داشت: بختیار در این بازی ۱۲ کیلومتر دوندگی داشت. انرژی که در داخل زمین مصرف می‌کند و جر و بحثی نبود و بختیار هم یکی از بازیکنان خوب ما بود و بازیکنان ما عالی کار کردند. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم مشکلات زیادی داشتیم بخصوص در نیم فصل اول بازیکنان مردانه فوتبال بازی می‌کنند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. از هواداران هم تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم در بازی دیگر ما در لیگ قهرمانان آسیا هم به ورزشگاه بیایند. امیدوارم در لیگ برتر هم بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم. خواهش می‌کنم حمایت از تیم ادامه داشته باشد فراز و نشیب برای هر تیمی هست. پیشا پیش عید نوروز را تبریک می‌گویم.