درخواست هواداران پرسپولیس در تمرین امروز این تیم

 حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: پیگیر کاهش محرومیت نقل و انتقالاتی هستیم. سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در زمان حضور اینفاننینو در ایران دغدغه پرسپولیس را مطرح کرد. همچنین ما هم درخواست خود را به صورت مکتوب بهرئیس فیفا دادیم. به هر حال اگر محرومیت یک پنجره نقل و انتقالاتی ما حل نشد فصل بعد با دست بسته به جنگ رقبای خود می رویم. 

نگرانی هواداران پرسپولیس را رفع کردیم 

او درباره درخواست هواداران پرسپولیس در تمرین امروز گفت:هواداران صاحبان اصلی باشگاه هستند و برخی از آنها زحمت کشیدند و از راه دور در محل تمرین حضور یافتند. یکسری نگرانی هایی داشتند که در حد توانمان این نگرانی ها را حل کردیم.اصل نگرانی این است که حاشیه هایی به ناحق علیه پرسپولیس مطرح می شود و بعضی ها سریال منفی می سازند. ار هواداران و اصحاب رسانه که باعث پیشرفت تیم ما شدند تشکر می کنم. 

مبلغ قرارداد بازیکنان نسبت به فصل قبل کاهش نمی یابد 

او ادامه داد: شرایطی برای تیم ما حادث شده است که به علت محرومیت اجازه جذب بازیکن نداریم و این موضوع از لحاظ روحی و روانی بر اعضای تیم تاثیر می گذارد. هواداران از موضوعی نگران بودند که واقعیت نداشت. این موضوع که بازیکن به باشگاه آمده است و قرار شد با نصف مبلغ قرارداد در پرسپولیس بماند صحت ندارد. همه مسائل در باشگاه به خوبی پیش می رود و مشکلی وجود ندارد. 

گرشاسبی بیان کرد: تیم ما امروز تمرین با نشاطی داشت و امور باشگاه را رفع می کنیم تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشیم. برای اعزام تیم به بازی های آسیایی مشکلاتی وجود دارد اما با چنگ و دندان این مسائل حل می کنیم. 

باشگاه تراکتورسازی قصد ایجاد مشکل برای عالیشاه را ندارد 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی کارت ترخیص عالیشاه را نمی دهد، تصریح کرد: بازیکنان مشابهی داشتیم که شرایط خاصی برای باشگاه ایجاد کردند اما مانع پیشرفت آنها نشدیم. باشگاه تراکتورسازی هم همین نگاه را به بازیکنان خود دارد و قصد ایجاد شرایط سخت برای بازیکنان نیستند. آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی از جنس فوتبال است و به دنبال این نیست که برای عالیشاه مشکل به وجود آورد. 

عالیشاه امانتی در دست باشگاه تراکتورسازی بود 

گرشاسبی بیان کرد: خدمت سربازی عالیشاه 19 بهمن ماه به پایان رسید و برای مراحل ترخیص این بازیکن باید اقداماتی صورت بگیرد. عالیشاه امانتی در دست تراکتورسازی بوده است و باید این امانت بازگردد. به هر حال این بازیکن یا در باشگاه پرسپولیس بازی خود را ادامه می دهد یا تصمیمات دیگری گرفته می شود. 

او درباره اینکه با روابط دوستانه با آجرلو می تواند مشکل عالیشاه را حل کند، بیان کرد: به طور حتم مشکل نوراللهی هم با محبت آجرلو و مسئولان نیروهای مسلح حل شد آجرلو در بحث عالیشاه هم کمک می کند و نگران این موضوع نیستیم. 

گرشاسبی درباره مذاکراتش با منشا تصریح کرد:صحبتم با منشا این بود که این بازیکن باید بیشتر تلاش کند و آماده به مصاف حریفان برود. در حال حاضر هم شرایط این بازیکن از لحاظ روحی و روانی مناسب است. احتمال دارد هر بازیکنی با مسائل روحی و روانی مواجه شود اما مشکلات با صحبت حل می شود. منشا قرار بود روز گذشته به باشگاه بیاید اما ما وقت نداشتیم و امروز در تمرین با این بازیکن صحبت کردم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شایعه عهده دار شدن ریاست فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد.