اظهارات بیرانوند درباره بازی برابر الوصل امارات

علیرضا بیرانوند که امروز دوشنبه به نمایندگی از جانب بازیکنان در نشست خبری پیش از بازی با الوصل حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید به همبازی های خود و از طرف آنها به کادر فنی و مدیریت باشگاه خسته نباشید بگویم. تا اینجا در لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های خوبی انجام دادیم. تنها تیمی هستیم که نسبت به دوره قبل، بازیکن جدیدی اضافه نکردیم و با همان ترکیب قبلی به دور جدید بازی‌ها آمدیم. خدا را شکر که تا اینجا هم خوب پیش رفتیم.

او ادامه داد: تیم الوصل برای بقا در لیگ قهرمانان آسیا می جنگد و ما بازی سختی برابر این تیم پیش رو داریم. در بازی رفت، دو، سه بازیکن خوب را نداشتند. در نیمه اول بازی را بسته بودند و نشان می‌دادند که به سه امتیاز هم فکر می‌کنند. خدا را شکر که بازی را بردیم و سه امتیاز حیاتی گرفتیم اما بر اساس همان بازی اعتقاد دارم بازی برگشت سخت خواهد بود. تیم الوصل طبق آنچه که  برانکو در جلسات فنی به ما گفت، 4، 5 بازیکن خیلی خوب و تاثیرگذار دارند.

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان بیان کرد: در گروهی قرار داریم که سه تیم 6 امتیازی حاضرند و این مسئله کار را سخت‌تر کرده است. از سوی دیگر این بازی برای الوصل حکم مرگ و زندگی را دارد و تیمی که برای بقای خودش بازی می‌کند، سر سخت‌تر هم می‌شود. البته ما هم تمرینات خوبی داشتیم و روی ضعف و قوت‌های حریفمان به خوبی کار کرده‌ایم و امیدواریم با تمرکز بالا به یک نتیجه خوب برسیم و به کشورمان برگردیم.

بیرانوند با اشاره به اینکه او دروازه‌بان تیم ملی ایران است اما در بازی رفت فشار زیادی را متحمل نشد که توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد؛ خاطر نشان کرد: برای بازی رفت برابر الوصل می‌دانستیم که آنها سه، چهار نفر از بازیکنان خوبشان را ندارند و بعد از آن بازی، تمرینات خوبی داشته‌اند. ما هم طبق برنامه کادر فنی، تمریناتی داشتیم که برای شرایط جدید و بازی در خانه حریف آماده باشیم. من هم تمرینات خوبی را زیر نظر ایگور پانادیچ داشتم و شرایط خوبی داریم.همان طور که دیگر بازیکنان ما نیز چنین شرایطی دارند و امیدواریم که بتوانیم دل هواداران خودمان را در آستانه سال نو، شاد کنیم.