مهاجم استقلال زیر تیغ مى رود

طبق صلاح دید شفر بازیکنان تیم فوتبال استقلال با اتمام بازی های امسال تنها تا 4 روز دیگر تمرینات خود را دنبال می کنند و سپس استراحت 8 روزه خواهند داشت.

شاگردان شفر امروز با حضور در زمین صنایع دفاع به یک نوبت ریکاوری می پردازند و بر اساس اعلام سرمربی تیم، تمرین فردای آبی پوشان نیز تعطیل است.

از طرفی استقلالی ها در روز های پنج شنبه، جمعه و شنبه تمرینات خود را دنبال می کنند و در این میان هم مربیان و بازیکنان خارجی راهی کشور های خود می شوند.

تیام غایب استقلال در دیدار برابر نفت و الریان

مامه تیام مهاجم تیم فوتبال استقلال که در دیدار مقابل العین در بازى شب گذشته دچار مصدومیت شد در نهایت پس از انجام ام آر آى مشخص گردید که او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و به این ترتیب حضور او در بازى هاى آینده استقلال بها مشکل مواجه می شود.

به هر ترتیب پزشکان در نظر دارند امروز عصر نیز از این بازیکن ام آر آى بگیرند تا میزان دقیق مصدومیت او را مشخص کنند.

با وجود این تیام براى درمان خود نیاز به ١٠ تا ١٥ روز استراحت دارد که بدون شک او به همین دلیل بازى برابر نفت تهران و الریان را از دست مى دهد.

مهاجم استقلال زیر تیغ مى رود

محسن کریمى مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیتى که دارد هفته آینده پا این مهاجم جراحى مى شود و احتمالا این بازیکن تا ٦ ماه از مسابقات دور خواهد بود.

مصدومیت غفورى جدى نیست

وریا غفورى مدافع تیم فوتبال استقلال که در بازى شب گذشته برابر العین دچار مصدومیت شد از دید پزشکان براى همراهى آبى‌ها مشکلى ندارد و مصدومیت او زیاد جدى نیست.

در این میان مجید حسینى که از ناحیه کف پا در روز هاى گذشته دچار آسیب دیدگى شده این روز‌ها در حال گذراندن دوران مصدومیت خود است.