از هیچ تیمی نمی ترسیم

 نناد ترونیک سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال کشورمان در خصوص آمادگی تیم ملی پیش از سفر به صربستان گفت: از 6 ماه پیش که تیم را تحویل گرفتم تلاش کردم تا همه بخش های آن را تغییر دهم.  معتقدم آموزش خیلی مهم است و باعث می شود که بازیکنان بتوانند به خوبی در مسابقات بین المللی ظاهر شوند.

او  افزود: من و اعضای کادر فنی و بازیکنانمان با بهترین عملکرد در این رقابت ها شرکت می کنیم و از هیچ تیمی ترسی نداریم و با تمام قدرت ظاهر می شویم.

ترونیک درباره سطح فنی بازیکنان گفت: مشخصا ما نمی توانیم بگوییم کدام بازیکن برتر است. البته همه آنها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان تصریح کرد: مشکل اصلی ما این است که نوجوانان تجربه شرکت در رقابت های بین المللى را نداشتند و از فدراسیون بسکتبال تشکر می کنم که در کشور صربستان کمپی در نظر گرفته است.

ترونیک در ادامه بیان کرد: آمادگی بدنی بازیکنانمان برای من مهم بود. به همین دلیل بازیکنانی که در رقابت های باشگاهی آسیب دیده بودند را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین بازیکنان مستعدی را به تیم اضافه کردیم که در آینده می توانند سرنوشت خوبی را رقم بزنند. امیدوارم در بازی های آسیایی خوب ظاهر شویم.

نناد در رابطه با خواسته هایش از اعضای تیم اظهار کرد: ما انتظار داریم هر روز بهتر شویم. هنوز راضی نیستم و انتظارم این است که بهتر از الان باشیم. همیشه به بازیکنانم یاد آوری می کنم که تیم های دیگر به لحاظ استعداد با ما فرق دارند. همینطور از لحاظ ابعاد و اندازه بدنی ، تاکتیک و تکنیک متفاوت هستند. ما هدفمان این است کسانی را انتخاب کنیم که در آینده به این رشته کمک کنند.