هافبک پرسپولیسی ها به تیم ملی دعوت شد

 بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس، برای حضور در یک تورنمنت سه‌جانبه به تیم ملی عراق دعوت شد.

در این رابطه و دیدار پرسپولیس با الوصل و پیروزی تیم‌شان گفت‌وگویی انجام داد که در زیر از نظرتان می‌گذرد.

* برای حضور در تورنمنت سه‌جانبه به تیم ملی عراق دعوت شدی، از این دعوت برای ما حرف می‌زنی؟

دعوت به تیم ملی در هر شرایطی موجب افتخار است و خوشحالم بار دیگر به تیم ملی عراق دعوت شدم. در این تورنمنت سه‌جانبه تیم ملی قطر و سوریه با تیم‌های اصلی‌شان حضور یافته‌اند. بازی‌های تیم ملی عراق در بصره است و مناسبت حضور تیم‌های ملی مختلف، افتتاح استادیوم‌های جدید عراق است. قرار بود تیم ملی ایران هم در عراق حاضر شود اما نمی‌دانم چطور این امر محقق نشد.

* درتیم ملی کشورتان هم بازیکنان اصلی‌اش دعوت شده‌اند؟

تقریباً صددرصد بازیکنان تیم ملی عراق در اردو حاضر شده و تیم قدرتمندی را به وجود آورده‌اند.

* در خصوص پیروزی تیم باشگاهی‌ات مقابل الوصل چه صحبتی داری؟

در دیدار مقابل الوصل به خوبی ظاهر شدیم و موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم الوصل خلق کردیم و خوشبختانه به پیروزی باارزش خارج از خانه رسیدیم و خودمان را در صدر جدول حفظ کردیم. برانکو برای هر بازی استراتژی خاصی دارد و تدابیر فنی‌اش مقابل الوصل نتیجه داد و ما موفق شدیم برابر حریف اماراتی نتیجه خوبی بگیریم و پیروز شویم.

* اما خودت بازی نکردی. از این موضوع گلایه‌ای نداری؟

مشکلی با بازی کردن یا بازی نکردن ندارم چون همان‌طور که سرمربی‌ام در پرسپولیس در اولین روزهای حضورم در این تیم ترجیح داد من بازی کنم حالا ترجیح داده من بازی نکنم. در هر حالتی بازیکن پرسپولیس هستم و به عنوان بازیکن حرفه‌ای یاد گرفته‌ام هیچ‌وقت معترض نشوم.

* اما بازی‌های سخت‌تان با نسف و السد باقی مانده، برای رویارویی با این تیم‌ها نگرانی نداری؟

شرایط خیلی خوبی داریم. خیلی خوب می‌دانیم نسف‌قرشی در زمین خود تیم خطرناکی است اما حتماً مقابل این تیم به گونه‌ای کار می‌کنیم که نتیجه لازم را بگیریم و در بازی آخرمان هم مقابل السد به پیروزی برسیم تا ان‌شاءا... به عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم و ۴ امتیاز از ۶ امتیاز دو بازی پایانی‌مان را بگیریم.