شانس قهرمانی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ افزایش پیدا کرد

کارشناسان ورزشی انگلیسی روزنامه "میرور" به این نتیجه رسیدند که ایران با شانس یک به ۷۵۰ می‌تواند جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را فتح کند.

براساس این گزارش ایران برای پنجمین بار در رقابت‌های جام جهانی حاضر خواهد شد و کارلوس کی روش سرمربی سرشناس پرتغالی برای اولین بار است که توانسته در راس کادرفنی برای دوبار متوالی در رقابت‌های جام جهانی حاضر شود.

همچنین باید اذعان کرد یوز‌های ایرانی می‌توانند در این دوره از رقابت‌های جام جهانی شگفتی ساز شوند چرا که در دوره گذشته در برزیل ثابت کردند می‌توانند در برابر آرژانتین فینالیست این دوره تا دقیقه ۹۳ بهترین بازی را ارائه کنند و آلبی سلسته‌ها را تا ثانیه‌های پایانی متوقف کنند.

در حقیقت باید گفت اگر ایرانی‌ها بتوانند در برابر مراکشی‌ها پیروز سوند فصل جدیدی برای فوتبال ایران شروع خواهد شد چرا که کارلوس کی روش پرتغالی تجربه لازم برای دیدار‌های اسپانیا وپرتغال را خواهد داشت.

براساس این گزارش سردار آزمون ستاره ۲۳ ساله روبین کازان امید اصلی ایرانی‌ها در رقابت‌های جام جهانی خواهد بود وبا توجه به این که دیدار ایران با اسپانیا در ورزشگاه کازان آره نا انجام خواهد شد سردار ایرانی شرایط بهتری نیز خواهد داشت.